Бобровицька РДА
Анонси















Робота зі зверненнями громадян

Назад

Інформація щодо розгляду звернень громадян, що надійшли на адресу районної державної адміністрації за І квартал 2017 року

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та №110 «Про притягнення посадових осіб до відповідальності за незадовільний стан роботи зі зверненнями громадян» районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування району за відповідний період вживалися заходи щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян.

За І квартал 2017 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 142 звернення, що менше на 39 звернень ніж у 2016 році (181).

З 142 звернень позитивно вирішено 111 звернень.

За рішенням районної комісії з розгляду заяв щодо надання матеріальної допомоги, згідно з розпорядженнями голови районної державної адміністрації у І кварталі 2017 року громадянам надано 30 000 гривень матеріальної допомоги.

Від інвалідів війни, учасників війни звернень не надходило, учасників бойових дій (учасників АТО) 18 звернень, інвалідів І групи – 6 звернень, інвалідів ІІ групи – 2 звернення, дітей війни – 0, багатодітних сімей – 1, ветеранів праці, пенсіонерів – 11.

Індивідуальних звернень надійшло – 141 (2016 - 178), колективних – 1 (2016 - 2), без підпису – 0 (2016 - 1).

Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 142 різних питання.

136 звернень надіслано на адресу вищестоящих органів (2016 - 138).

З питань роботи комунального господарства надійшло 5 звернень (2016 - 3), які стосувалися відсутності водопостачання.

З питань аграрної політики та земельних відносин надійшло 1 звернення (2016 - 2). Порушене питання стосувалося власності на землю.

За звітний період до 15 днів розглянуто 138 звернень, до 30 днів – 4 звернення.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях на Урядову гарячу лінію та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.

На Урядову гарячу лінію за І квартал 2017 року надійшло 134 звернення, 128 звернень вирішено позитивно, по решті – дано роз’яснення. Звернення переважно стосувалися призначення субсидії та затримки соціальних виплат одиноким матерям.

На телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації надійшло 1 звернення. Було дано роз’яснення.

Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.

Інформація щодо розгляду звернень громадян у І півріччі 2016 року

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», плану Кабінету Міністрів України щодо організації виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державного самоврядування» райдержадміністрацією, її структурними підрозділами протягом 2016 року проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань та усунення причин виникнення звернень.

У І півріччі 2016 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 276 звернень, що більше на 150 звернень ніж у 2015 році (126). Листів – 262 (2015 – 109), на особистому прийомі побувало 14 відвідувачів (2015 – 17).

З 276 звернень позитивно вирішено 134 звернення.

Від інвалідів війни, учасників війни звернень не надходило, учасників бойових дій (учасників АТО) 12 звернень, інвалідів І групи – 8 звернень, інвалідів ІІ групи – 4 звернення, дітей війни – 0, багатодітних сімей – 5, ветеранів праці, пенсіонерів – 21.

Індивідуальних звернень надійшло – 266 (2015 - 118), колективних – 4 (2015 - 6), без підпису – 6 (2015 - 2).

Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 276 різних питань: 72 з яких стосувалась охорони здоров’я (2015 - 35); 26 – соціального захисту населення (2015 - 25), це виділення матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем. За рішенням комісії згідно з розпорядженням голови районної державної адміністрації у І півріччі 2016 року громадянам надано 44400 гривень матеріальної допомоги.

З питань аграрної політики та земельних відносин надійшло 7 звернень (2015 - 14). Порушені питання стосувалися власності на землю.

З питань роботи комунального господарства надійшло 5 звернень (2015 - 14), які стосувалися ремонту місцевих доріг, електропостачання.

З питання виплати заробітної плати надійшло 2 звернення (2015 - 7).

172 звернення надіслано на адресу вищестоящих органів (2015 - 36).

За звітний період до 15 днів розглянуто 251 звернення, до 30 днів – 20 звернень, на виконанні перебуває 5 звернень.

Приділяється особлива увага вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях мешканців району на Урядову «гарячу лінію» та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.

Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.

РОБОТА ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», плану Кабінету Міністрів України щодо організації виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державного самоврядування» райдержадміністрацією, її структурними підрозділами протягом 2014 року проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань та усунення причин виникнення звернень.

У 2014 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 276 звернень, що більше на 27 звернень ніж у 2013 році (249), листів – 255 (2013 – 220), на особистому прийомі побував 21 відвідувач (2013 – 29).

Найбільша кількість звернень надійшла за відповідний період по Бобровицькій міській раді – 126, Кобижчанській – 25, Новобасанській – 14, Старобасанській – 7, Новобиківській сільських радах - 5 звернень.

Від інвалідів та учасників війни, учасників бойових дій звернень надходило – 1, інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 15, дітей війни – 1, багатодітних сімей – 9, ветеранів праці, пенсіонерів – 39.

Індивідуальних звернень надійшло – 238 (2013 - 229), колективних – 14 (2013 - 14), без підпису – 9 (2013 - 4).

Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 276 різних питань: 45 з яких стосувалась охорони здоров’я (2013 - 64); 50 – соціального захисту населення (2013 - 37), це виділення матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем. За рішенням комісії згідно з розпорядженням голови районної державної адміністрації у 2014 році громадянам надано 27 600 гривень матеріальної допомоги.

З питань аграрної політики на земельних відносин надійшло 21 звернення (2013 - 26). Питання стосувалися виплати дотації на утримання молодняка великої рогатої худоби, вирішення земельних конфліктів щодо встановлення фактичних меж земельних ділянок з суміжними, виділення земельного паю.

З питань роботи комунального господарства надійшло 78 звернень (2013 - 33), які стосувались благоустрою території, ремонту місцевих доріг, відсутності електропостачання, забезпечення скрапленим газом у балонах.

З питань виплати заробітної плати надійшло 13 звернень.

137 звернень надіслано на адресу вищестоящих органів (2013 - 107).

За звітний період до 15 днів розглянуто 234 звернення, до 30 днів – 40 звернень, на виконанні перебуває 2 звернення.

Приділяється особлива увага вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях мешканців району на Урядову «гарячу лінію» та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.

Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.

Робота зі зверненнями громадян за підсумками І півріччя 2014 року

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», плану Кабінету Міністрів України щодо організації виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державного самоврядування» райдержадміністрацією, її структурними підрозділами протягом І півріччя 2014 року проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань та усунення причин виникнення звернень.

За І півріччя 2014 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 86 звернень, що менше на 39 звернень ніж у 2013 році (125).

Бобровицькій міській раді – 36, Кобижчанській – 6, Новобасанській – 9, Козацькій, Старобасанській сільських радах по 3 звернення.

Від інвалідів війни, учасників війни, учасників бойових дій звернень не надходило, інвалідів І групи – 4 звернення, інвалідів ІІ групи – 2 звернення, дітей війни – 0, багатодітних сімей – 3, ветеранів праці, пенсіонерів – 13.

Індивідуальних звернень надійшло – 79 (2013 - 116), колективних – 3 (2013 - 8), без підпису – 4 (2013 - 1).

Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 86 різних питань: 19 з яких стосувалась охорони здоров’я (2013 - 34); 11 – соціального захисту населення (2013 - 24) - це виділення матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем. За рішенням комісії згідно з розпорядженням голови районної державної адміністрації у І півріччі 2014 року громадянам надано 9 100 гривень матеріальної допомоги.

З питань аграрної політики на земельних відносин надійшло 14 звернень (2013 - 16). Питання стосувалися виплати дотації на утримання молодняка великої рогатої худоби та виділення земельного паю.

З питань роботи комунального господарства надійшло 9 звернень (2013 - 22), які стосувались благоустрою території, ремонту місцевих доріг, електропостачання та забезпечення мешканців району скрапленим газом у балонах.

З питання виплати заробітної плати надійшло 7 звернень, 2 з них – анонімні та 3 звернення щодо працевлаштування.

41 звернення надіслане на адресу вищестоящих органів (2013 - 47).

За звітний період до 15 днів розглянуто 71 звернення, до 30 днів – 7 звернень, на виконанні перебуває 8 звернень.

Приділяється особлива увага вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях мешканців району на Урядову «гарячу лінію» та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.

Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.

Робота зі зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2014 року

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», плану Кабінету Міністрів України щодо організації виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державного самоврядування» райдержадміністрацією, її структурними підрозділами протягом І кварталу 2014 року проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань та усунення причин виникнення звернень.

За І квартал 2014 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 46 звернень, що менше на 30 звернень ніж у 2013 році (76).

Від інвалідів війни, учасників війни, учасників бойових дій, дітей війни звернень не надходило, інвалідів І групи – 2 звернення, інвалідів ІІ групи – 2 звернення, багатодітних сімей – 2, пенсіонерів – 6.

Індивідуальних звернень надійшло – 43 (2013 - 70), колективних – 1 (2013 - 5), без підпису – 2 (2013 - 1).

Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 46 різних питань: 14 з яких стосувалась охорони здоров’я (2013 - 22); 6 – соціального захисту населення (2013 - 6) - це виділення матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем. За рішенням комісії згідно з розпорядженням голови районної державної адміністрації у І кварталі 2014 року громадянам надано 5 800 гривень матеріальної допомоги.

З питань аграрної політики на земельних відносин надійшло 7 звернень (2013 - 13). Питання стосувалися виплати дотації на утримання молодняка великої рогатої худоби та виділення земельного паю.

З питань роботи комунального господарства надійшло 5 звернень (2013 - 12), які стосувались благоустрою території, ремонту місцевих доріг, електропостачання.

З питання виплати заробітної плати надійшло 3 звернення, 2 з них – анонімні та 1 звернення щодо працевлаштування.

24 звернення надіслані на адресу вищестоящих органів (2013 - 29).

За звітний період до 15 днів розглянуто 41 звернення, до 30 днів – 2 звернення, на виконанні перебуває 3 звернення.

Приділяється особлива увага вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях мешканців району на Урядову «гарячу лінію» та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.

Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.

Робота зі зверненнями громадян за підсумками 2013 року

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», плану Кабінету Міністрів України щодо організації виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державного самоврядування» райдержадміністрацією, її структурними підрозділами протягом 2013 року проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань та усунення причин виникнення звернень.

Всього на адресу районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування у 2013 році надійшло 2730 звернень (2012 - 3102), що менше на 372 звернення.

У 2013 році на адресу районної державної адміністрації надійшло 249 звернень, що менше на 6 звернень, ніж у 2012 році (255), листів – 220 (2012 – 238), на особистому прийомі побували 29 відвідувачів (2012 – 17).

Приділяється особлива увага вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях мешканців району на Урядову «гарячу лінію» та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.

Найбільша кількість звернень надійшла за відповідний період по Бобровицькій міській раді – 107, Кобижчанській – 19, Новобасанській – 14, Марковецькій – 13, Новобиківській та Ярославській сільських радах по 10 звернень.

Від інвалідів війни, учасників війни звернень не надходило, учасників бойових дій – 1, інвалідів І групи – 15 звернень, інвалідів ІІ групи – 8 звернень, дітей війни – 3, багатодітних сімей – 6, ветеранів праці, пенсіонерів – 39.

Індивідуальних звернень надійшло – 229 (2012 - 228), колективних – 14 (2012 - 22), без підпису – 4 (2012 - 5).

Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 249 різні питання: 50 з яких стосувалась охорони здоров’я (2012 - 74); 28 – соціального захисту населення (2012 - 56) - це виділення матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем. За рішенням комісії згідно з розпорядженням голови районної державної адміністрації у 2013 році громадянам надано 22 745 гривень матеріальної допомоги.

З питань роботи комунального господарства надійшло 53 звернення (2012 - 37), які стосувались вартості житлово-комунальних послуг, ремонту місцевих доріг, водопостачання, електропостачання, газифікації.

Звернення з питань аграрної політики і земельних відносин (33) стосувались земельних конфліктів та власності на землю (2012 - 49).

107 звернень надіслані на адресу вищестоящих органів (2012 - 86).

За звітний період до 15 днів розглянуто 219 звернень, до 30 днів – 22 звернення, на виконанні перебуває 7 звернень. З 249 звернень позитивно вирішено 87 звернень.

Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.

Робота зі зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2013 року

Реалізуючи вимоги Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» відділи, структурні підрозділи райдержадміністрації спрямовують свою роботу на покращення добробуту громадян, їх соціального захисту, своєчасне вирішення проблем різноманітних сфер життєдіяльності населення.

Питання роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі в райдержадміністрації, виконавчих комітетах міської, сільських рад. Застосовуються різноманітні форми і методи роботи щодо покращення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення, які спрямовані на наближення влади до людей.

Головою районної державної адміністрації Захарченком І.А. у 8 населених пунктах району проведено виїзні дні-приймальні, де звернулось 34 особи.

Вирішуються питання, порушені громадянами і при проведенні «прямих» телефонних зв’язків, по яких звернулось 35 осіб. За 9 місяців 2013 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 178 звернень, що менше на 8 звернень ніж у 2012 році (186), листів – 159 (2012 – 177), на особистому прийомі побували 19 відвідувачів (2012 – 9).

Найбільша кількість звернень надійшла за відповідний період по Бобровицькій міській раді – 74, Кобижчанській – 12, Марковецькій – 11, Новобасанській – 9, Новобиківській – 8, Ярославській – 7 сільських радах.

Від інвалідів війни, учасників війни звернень не надходило, учасників бойових дій – 1, інвалідів І групи – 10 звернень, інвалідів ІІ групи – 7 звернень, дітей війни – 3, багатодітних сімей – 4, ветеранів праці, пенсіонерів – 33.

Індивідуальних звернень надійшло – 166 (2012 - 166), колективних – 10 (2012 - 15), без підпису – 2 (2012 - 5).

Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 178 різних питань: 45 з яких стосувалась охорони здоров’я; 28 – соціального захисту населення (виділення матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем). За рішенням комісії згідно з розпорядженням голови районної державної адміністрації за 9 місяців 2013 року громадянам надано 15 100 гривень матеріальної допомоги.

З питань роботи комунального господарства надійшло 32 звернення (2012 – 27), які стосувались вартості житлово-комунальних послуг та будівництво, ремонт місцевих доріг, водопостачання, електропостачання, газифікації.

Звернення з питань аграрної політики і земельних відносин 26 (2012 – 26) стосувались земельних конфліктів та власності на землю.

Збільшилася кількість звернень, надісланих на адресу вищестоящих органів 67 (2012 - 61).

За звітний період до 15 днів розглянуто 146 звернень, до 30 днів – 30 звернень, на виконанні перебуває 2 звернення.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях на Урядову гарячу лінію та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.

Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.

Робота зі зверненнями громадян за підсумками І півріччя 2013 року

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», плану Кабінету Міністрів України щодо організації виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» райдержадміністрацією та її структурними підрозділами протягом І півріччя 2013 року проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань, усунення причин виникнення звернень.

У І півріччі 2013 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 125 звернень, що більше на 10 звернень, ніж у 2012 році (115), листів – 118 (2012 – 114), на особистому прийомі побували 7 відвідувачів (2012 – 5).

Найбільша кількість звернень надійшла за відповідний період по Бобровицькій міській раді – 55, Кобижчанській – 10, Новобасанській – 8, Марковецькій – 7, Новобиківській сільських радах – 6.

Від інвалідів війни, учасників війни звернень не надходило, учасників бойових дій – 1, інвалідів І групи – 4 звернення, інвалідів ІІ групи – 4 звернення, дітей війни – 3, багатодітних сімей – 3, ветеранів праці, пенсіонерів – 22.

Індивідуальних звернень надійшло – 116, колективних – 8, без підпису – 1.

Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації, порушено 125 різних питань, з них 34 – стосувалися охорони здоров’я; 24 – соціального захисту населення (виділення матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем). За рішенням комісії згідно з розпорядженням голови районної державної адміністрації за І півріччі 2013 року громадянам надано 10 700 гривень матеріальної допомоги.

З питань роботи комунального господарства надійшло 22 звернення (2012 – 17), які стосувались вартості житлово-комунальних послуг та будівництва, ремонту місцевих доріг, водопостачання, електропостачання.

Звернення з питань аграрної політики і земельних відносин (16; 2012 – 18) стосувались земельних конфліктів.

Питання приватизації, інших операцій з житлом порушено у 3 зверненнях, покращання житлових умов – в 1 зверненні (2012 – 4 звернення щодо покращання житлових умов).

Збільшилася кількість звернень з 42 до 47, надісланих на адресу вищестоящих органів.

За звітний період до 15 днів розглянуто 92 звернення, до 30 днів – 24 звернення, на виконанні перебуває 9 звернень.

Приділяється особлива увага вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях мешканців району на Урядову «гарячу лінію» та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.

Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, удосконалення та проведення «прямих телефонних ліній» для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивної, неупередженої і вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях, та фактичного поновлення порушених прав та інтересів громадян.

Робота зі зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2013 року

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», плану Кабінету Міністрів України щодо організації виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державного самоврядування» райдержадміністрацією та її структурними підрозділами протягом І кварталу 2013 року проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань, усунення причин виникнення звернень.

У І кварталі 2013 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 65 звернень (2012 – 76), що менше на 11 звернень, листів надійшло 58 (2012 – 72), на особистому прийомі побувало 7 відвідувачів (2012 – 4).

Найбільше звернень надійшло за відповідний період по Бобровицькій міській раді – 29, Кобижчанській – 7, Новобасанській, Новобиківській – 5.

Від інвалідів війни, учасників бойових дій, учасників війни звернень не надходило, інвалідів І групи – 3 звернення, інвалідів ІІ групи – 2 звернення, дітей війни – 2, багатодітних сімей – 1, ветеранів праці, пенсіонерів – 11.

Індивідуальних звернень надійшло – 60, колективних – 5, без підпису – 0.

Всього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 67 різних питань, переважна більшість яких стосувалась охорони здоров’я - 15; соціального захисту населення – 12 (виділення матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем). Розпорядженням голови районної державної адміністрації за І квартал 2013 року надано 3 200 гривень матеріальної допомоги громадянам.

З питань роботи комунального господарства надійшло 11 звернень (2012 – 12). Це були в основному питання вартості житлово-комунальних послуг та будівництво, ремонт місцевих доріг.

Звернення з питань аграрної політики і земельних відносин 10 (2012 – 13). Звернення стосувались земельних конфліктів.

Питання покращання житлових умов порушувались у 4 зверненнях (2012). Щодо приватизації, інших операцій з житлом у 2013 році порушено у 3 зверненнях.

Зменшилася кількість звернень, надісланих на адресу вищестоящих органів з 29 до 22.

За звітний період до 15 днів розглянуто 53 звернень, до 30 днів – 8 звернень, на виконанні перебуває 2 звернення.

Приділяється особлива увага вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях мешканців району на Урядову «гарячу лінію» та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.

Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.

Робота зі зверненнями громадян за підсумками 2012 року

Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування району, керівниками районних управлінь і відділів центральних органів виконавчої влади району проводиться відповідна робота щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян.

Питання роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі в райдержадміністрації, виконавчих комітетах міської, сільських рад. Застосовуються різноманітні форми і методи роботи щодо покращення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення, які спрямовані на наближення влади до людей.

Всього на адресу районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування у 2012 році надійшло 3102 звернень (2011 - 3639), що менше на 537 звернень.

На адресу районної державної адміністрації надійшло 255 звернень (2011 - 318) , що менше на 63 звернення, листів надійшло 238 (2011 - 255), на особистому прийомі побували 17 осіб (2011 - 63).

Приділяється особлива увага вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях мешканців району на Урядову «гарячу лінію» та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.

Найбільша кількість звернень надійшла за відповідний період по Бобровицькій міській раді – 103, Кобижчанській – 19, Ярославській, Новобиківській – 9, Старобасанській – 7, Вороньківській, Марковецькій – 6.

Від інвалідів війни, учасників бойових дій, учасників війни – 4 звернення, інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 21 звернення, «дітей війни» – 5, багатодітних сімей – 11, ветеранів праці, пенсіонерів – 30 звернень.

Індивідуальних звернень надійшло – 228 (2011 – 284), колективних – 22 (2011 – 35), без підпису – 5 (2011 – 2). Зареєстровано повторних звернень за відповідний період 27 звернень (2011 – 42).

Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 255 різних питань, переважна більшість яких стосувалась охорони здоров’я – 74 (2011 – 30); соціального захисту населення – 56 (2011 – 32) – виділення матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем. Розпорядженнями голови районної державної адміністрації за 2012 рік надано 22450 гривень матеріальної допомоги громадянам.

Надійшло 49 звернень з питань аграрної політики і земельних відносин (2011 – 58). Питання стосувались приватизації земельних ділянок, отримання державних актів на землю, виділення земельних ділянок для ведення ОСГ, вирішення земельних конфліктів.

З питань роботи комунального господарства надійшло 37 (2011 – 26) звернень. Це в основному питання вартості житлово-комунальних послуг, газифікації, електропостачання будинків та ремонту місцевих доріг.

Незначною мірою зменшилась кількість звернень, надісланих на адресу вищестоящих органів 86 (2011 – 89). Звернення, що надходять на адресу районної державної адміністрації перебувають на постійному контролі до своєчасного і повного їх вирішення.

За відповідний період до 15 днів розглянуто 167 звернень, до 30 днів – 86 звернень, на виконанні перебуває – 2 звернення.

Забезпечення законності та охорони правопорядку порушувались у 3 зверненнях (2011 - 1).

З питань діяльності місцевих органів виконавчої влади звернулася 1 особа (2011 - 9), щодо діяльності органів місцевого самоврядування звернулося 4 особи (2011 - 1).

Із загальної кількості звернень 86 вирішено позитивно, по 159 дано роз’яснення, відмовлено – 8, 2 звернення перебуває на виконанні.

Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.

РОБОТА ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН

На виконання Указів Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та № 110/2008 «Про притягнення посадових осіб до відповідальності за незадовільний стан роботи зі зверненнями громадян» районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування району за відповідний період вживалися заходи щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян.

За 9 місяців 2012 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 186 звернень (2011 – 227), що менше на 41 звернення, листів – 183 (2011 – 178), на особистому прийомі побували 9 відвідувачів (2011 – 49).

Найбільша кількість звернень надійшла за відповідний період по Бобровицькій міській раді – 72, Кобижчанській – 16, Ярославській – 9, Вороньківській, Старобасанській – 6, Новобиківській – 5.

Від інвалідів війни, учасників бойових дій, учасників війни – 4 звернення, інвалідів ІІ групи – 10 звернень, інвалідів І групи – 6, дітей війни – 5, багатодітних сімей – 7, ветеранів праці, пенсіонерів – 31 звернення.

Індивідуальних звернень надійшло – 166 (2011 – 201), колективних – 15 (2011 – 25), без підпису – 5 (2011 – 1). Зареєстровано повторних звернень за відповідний період 21 звернення (2011 – 31).

Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 186 різних питань, переважна більшість яких стосувалась охорони здоров’я – 57 (2011 – 30); соціального захисту населення – 25 (2011 – 32) – виділення матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем. Розпорядженнями голови районної державної адміністрації за 9 місяців 2012 році надано 16750 гривень матеріальної допомоги громадянам.

Надійшло 26 звернень з питань аграрної політики і земельних відносин (2011 – 26). Питання стосувались приватизації земельних ділянок, отримання державних актів на землю, вирішення земельних конфліктів.

З питань роботи комунального господарства надійшло 27 (2011 – 24) звернень. Це в основному питання вартості житлово-комунальних послуг, газифікації, електропостачання будинків та ремонту місцевих доріг.

Незначною мірою збільшилась кількість звернень, надісланих на адресу вищестоящих органів 61 (2011 – 60). Звернення, що надходять на адресу районної державної адміністрації перебувають на постійному контролі до своєчасного і повного їх вирішення.

За відповідний період до 15 днів розглянуто 126 звернень, до 30 днів – 49 звернення, на виконанні перебуває – 11 звернень.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях на Урядову «гарячу лінію» та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.

Звернення, що надходять на адресу районної державної адміністрації, перебувають на постійному контролі до своєчасного і повного їх вирішення.

Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі будуть суттєво посилені вимоги та контроль за зверненнями громадян.

На виконання Указів Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та № 110/2008 «Про притягнення посадових осіб до відповідальності за незадовільний стан роботи зі зверненнями громадян» районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування постійно вживаються заходи щодо вдосконалення зазначеної роботи.

У І кварталі 2012 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 76 звернень (2011 – 61), що більше на 15 звернень, листів надійшло 72 (2011 – 49), на особистому прийомі побували 4 відвідувачі (2011 – 12).

Від інвалідів війни, учасників бойових дій, учасників війни - 3 звернення, інвалідів ІІ групи – 5 звернень, інвалідів І групи – 3 звернення, дітей війни – 1, багатодітних сімей – 4, ветеранів праці, пенсіонерів – 14.

Індивідуальних звернень надійшло – 70, колективних – 5, без підпису – 1.

Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації, порушено 76 різних питань, переважна більшість яких стосувалась охорони здоров’я – 22; соціального захисту населення – 6 (виділення матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем). Згідно з розпорядженнями голови районної державної адміністрації громадянам за І квартал 2012 року надано 4800 гривень матеріальної допомоги.

У зверненнях з питань аграрної політики і земельних відносин (13, 2011 – 7) порушувались питання щодо отримання державних актів та вирішення земельних конфліктів.

З питань роботи комунального господарства надійшло 12 звернень (2011 – 2), які в основному стосувалися вартості житлово-комунальних послуг.

Питання покращання житлових умов порушувались у 4 зверненнях (2011 – 5).

Збільшилася кількість звернень, надісланих на адресу вищестоящих органів з 8 до 29.

За звітний період до 15 днів розглянуто 50 звернень, до 30 днів – 11 звернень, на виконанні перебуває 15 звернень.

Звернення, що надходять на адресу районної державної адміністрації, перебувають на постійному контролі до своєчасного і повного їх вирішення.

Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі будуть посилюватися вимоги та контроль за роботою зі зверненнями громадян.

Назад



08 Лютого 2017 15:33