Бобровицька РДА
Анонси















Трудовий архів

Назад

Трудовий архів Бобровицького району був створений 2005 році 15 сесією 4 скликання Бобровицької районної ради. Трудовий архів є місцевою архівною установою, яка створена для централізованого тимчасового зберігання документів, нагромаджених у процесі документування службових, трудових або інших правовідносин юридичних і фізичних осіб та інших архівних документів, що не належать до Національного архівного фонду.

Станом на 01.12.2016 року на обліку в трудовому архіві перебуває 38 фондів, що вміщує 13789 одиниць зберігання. Усі документи – післявоєнного періоду (переважно з 1945 року по 2015 рік). У складі документів особові рахунки та накази з особового складу.

Постійно забезпечується реалізація конституційних прав громадян на письмові звернення та особистий прийом. Станом на 1 грудня 2016 року виконано 420 запитів. Тематика соціально-правових запитів, що виконуються трудовим архівом – реорганізація колективних господарств, підтвердження трудового стажу, призначення пенсій на пільгових умовах, про заробітну плату, рекомендації про місцезнаходження документів.

Відповіді на запити юридичних осіб або заяви фізичних осіб надаються споживачам у строки, встановлені законодавством або зазначені у запиті. Строк виконання запиту чи заяви не може перевищувати 30 днів. Пересилання запитів здійснюється протягом 15 днів з часу реєстрації запиту.

Постійно забезпечується реалізація конституційних прав громадян на письмові звернення та особистий прийом. Станом на 1 вересня 2016 року виконано 164 запити.

Тематика соціально-правових запитів, що виконуються архівним відділом – про приватизацію та виділення земельних ділянок, надання дозволів на розробку проектів землеустрою, квартирний облік, депутатську діяльність, перейменування вулиць, реорганізацію колективних господарств, підтвердження трудового стажу, членство в колгоспах, історії створення установ, про порядок ліквідації підприємств та установ району тощо.

Надання документаційної інформації за запитами органів державної влади, органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб здійснюється шляхом складання і надсилання інформаційного документа будь-якого виду, за запитами фізичних осіб – видавання або надсилання архівної довідки, архівних копій та архівних витягів.

Відповідно до ст.20 Закону України «Про звернення громадян» письмові звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх реєстрації.

Запити народних депутатів України та депутатів місцевих рад, органів державної влади, правоохоронних, судових органів та прокуратури розглядаються в терміни, встановлені чинним законодавством.

Якщо в місячний термін вирішити питання неможливо, то начальник архівного відділу термін його вирішення може продовжити до 45 календарних днів з обов’язковим повідомленням заявника.


Постійно забезпечується реалізація конституційних прав громадян на письмові звернення та особистий прийом. Станом на 1 жовтня 2015 року видано 142 довідки.

Тематика соціально-правових запитів, що виконуються архівним відділом – про приватизацію та виділення земельних ділянок, квартирний облік, депутатську діяльність, перейменування вулиць, реорганізацію колективних господарств, підтвердження трудового стажу, членство в колгоспах, історії створення установ, про порядок ліквідації підприємств та установ району тощо.

Надання документаційної інформації за запитами органів державної влади, органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб здійснюється шляхом складання і надсилання інформаційного документа будь-якого виду, за запитами фізичних осіб – видавання або надсилання архівної довідки, архівних копій та архівних витягів.

Відповідно до ст.20 Закону України «Про звернення громадян» письмові звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх реєстрації.

Запити народних депутатів України та депутатів місцевих рад, органів державної влади, правоохоронних, судових органів та прокуратури розглядаються в терміни, встановлені чинним законодавством.

Якщо в місячний термін вирішити питання неможливо, то начальник архівного відділу термін його вирішення може продовжити до 45 календарних днів з обов’язковим повідомленням заявника.

Протягом 2014 року до архівного відділу надійшло 173 запити за такою тематикою:

- приватизації земельних ділянок – 42

- надання дозволу на виготовлення технічних документів та державних актів на земельні ділянки - 51

- виділення земельних ділянок – 26

- квартирного обліку – 4

- депутатської діяльності – 5

- перейменування вулиць – 16

- реорганізації колективних господарств – 3

- підтвердження трудового стажу - 21

- про порядок ліквідації підприємств та установ району - 5.

Переважали запити, що стосувалися земельних питань.

Назад



08 Лютого 2017 15:33