Бобровицька РДА
Анонси

















Інформація, що має громадсько-суспільний інтерес

Назад



Громадська думка про правотворення /Інформаційно-аналітичний бюлетень на базі оперативних матеріалів/ № 13 (157) липень 2018

Підготовка магістрів

Громадська думка про правотворення /Інформаційно-аналітичний бюлетень на базі оперативних матеріалів/ № 11 (155) червень 2018

Громадська думка про правотворення /Інформаційно-аналітичний бюлетень на базі оперативних матеріалів/ № 10 (154) червень 2018

Реестр містобудівних умов та обмежень

















В Україні святкують 100-річчя держслужби

Інститут державної служби в її нинішньому розумінні (зі статусом державних службовців, уповноваженнями цих посадових осіб на здійснення функцій держави, а також отриманням ними заробітної плати з державного бюджету) з'явився 1918 року – за Гетьманату Павла Скоропадського, часів спроб у XX столітті побудови на теренах наших земель незалежної Української Держави. Від приходу до влади гетьмана Павла Скоропадського 29 квітня 1918 року було запущено активні державотворчі процеси, прийнято та значною мірою впроваджено цілу низку системних законів, які вперше в історії України на законодавчому рівні закріпили основу інституту державної служби. Чільне місце тут посідає Постанова Ради Міністрів Української Держави про урочисту обітницю урядників і суддів та присягу військових на вірність Українській Державі від 30 травня 1918 року.

Упродовж червня 1918 року урочисту обітницю в основному склали службовці органів державної влади, працівники судових установ, військові. Урочисті обітниці державних службовців цілком корелювалися із присягою громадян Української Держави: «Обіцяю та заприсягаюсь бути завжди вірним Українській Державі, як своїй Батьківщині, охороняти інтереси держави і всіма силами допомагати її славі та розцвіту, не жалкуючи навіть і життя свого».

При цьому присяга не була лише символом – вона була обов'язковою умовою набуття статусу державного службовця. Даний елемент суттєво вирізняє державну службу за часів Павла Скоропадського від урядової служби у відомствах доби Української Центральної Ради, яка просто у відповідному законі проголосила збереження всіх урядових відомств Російської імперії, що існували на українських землях, і всіх службовців у них.

Для організації ефективної праці апарату відомств важливу роль відігравала законодавчо оформлена посадово-кваліфікаційна ієрархія. Вона забезпечувала правове регулювання відносин держави з працівником, внутрішньовідомчі владні прерогативи і пріоритети, визначала такі соціальні аспекти як оплата праці, пенсії, пільги тощо. Законом про нормальний розпис утримання службовців у центральних урядових установах цивільних відомств від 26 червня 1918 року встановлювалася система класів посад та рангів пенсій урядовців, фактично — це аналог нинішніх категорій та рангів. Також глава Української Держави затвердив схему посадових окладів.

Закон про порядок призначення на урядову службу від 24 липня 1918 року визначав різні процедури призначення на посади, що залежали від їхньої «класи». Причому гетьманські призначення на вищі посади державних службовців (заступників міністрів, директорів департаментів) мали попередньо узгоджуватися з Радою Міністрів.

З метою консолідації та розвитку історичної свідомості Українського народу, збереження національної пам’яті та належного відзначення і вшанування пам’ятних дат і ювілеїв постановою Верховної Ради України від 8 лютого 2018 року № 2287-VIII «Про відзначення пам’ятних дат і ювілеїв у 2018 році» встановлено поряд з іншими пам’ятними датами і ювілеями урочисто відзначити на державному рівні 30 травня 2018 року 100 років з дня формування української державної служби – ухвалення Закону про урочисту обітницю урядовців і суддів та присягу військових на вірність Українській Державі.



Прес-служба Українського інституту національної пам’яті

Дії населення в умовах надзвичайних ситуації військового характеру

При першій можливості покиньте разом із сім’єю небезпечну зону. У разі неможливості виїхати особисто, відправити дітей і родичів похилого віку до родичів, знайомих. Необхідно взяти із собою всі документи, коштовні речі і цінні папери.

Підготовку до можливого перебування у зоні надзвичайної ситуації доцільно починати завчасно. Необхідно підготувати "екстрену валізку" з речами, які можуть знадобитись при знаходженні у зоні НС або при евакуації у безпечні райони.

Підготовка оселі:

• нанести захисні смуги зі скочу (паперу, тканини) на віконне скло для підвищення його стійкості до вибухової хвилі та зменшення кількості уламків і уникнення травмування у разі його пошкодження;

• по можливості обладнайте укриття у підвалі, захистіть його мішками з піском, передбачте наявність аварійного виходу;

• при наявності земельної ділянки обладнайте укриття на такій відстані від будинку, яка більше його висоти;

• зробити вдома запаси питної та технічної води;

• зробити запас продуктів тривалого зберігання;

• додатково укомплектувати домашню аптечку засобами надання першої медичної допомоги;

• підготувати (закупити) засоби первинного пожежогасіння;

• підготувати ліхтарики (комплекти запасних елементів живлення), гасові лампи та свічки на випадок відключення енергопостачання;

• підготувати (закупити) прилади (примус) для приготування їжі у разі відсутності газу і електропостачання;

• підготувати необхідні речі та документи на випадок термінової евакуації або переходу до захисних споруд цивільної оборони або інших сховищ (підвалів, погребів тощо);

• особистий транспорт завжди мати у справному стані і запасом палива для виїзду у небезпечний район;

• при наближенні зимового періоду необхідно продумати питання щодо обігріву оселі у випадку відключення централізованого опалення.

Правила поведінки в умовах надзвичайних ситуації воєнного характеру

Необхідно:

• зберігати особистий спокій, не реагувати на провокації;

• не сповіщати про свої майбутні дії (плани) малознайомих людей, а також знайомих з ненадійною репутацією;

• завжди мати при собі документ (паспорт) що засвідчує особу, відомості про групу крові своєї та близьких родичів, можливі проблеми зі здоров’ям (алергію на медичні препарати тощо);

• знати місце розташування захисних споруд цивільної оборони поблизу місця проживання, роботи, місцях частого відвідування (магазини, базар, дорога до роботи, медичні заклади тощо). Без необхідності старатися як найменше знаходитись поза місцем проживання, роботи та малознайомих місцях;

• при виході із приміщень, пересуванні сходинами багатоповерхівок або до споруди цивільної оборони (сховища) дотримуватись правила правої руки (як при русі автомобільного транспорту) з метою уникнення тисняви. Пропускати вперед та надавати допомогу жінкам, дітям, перестарілим людям та інвалідам, що значно скоротить терміни зайняття укриття;

• уникати місць скупчення людей;

• не вступати у суперечки з незнайомими людьми, уникати можливих провокацій;

• у разі отримання будь-якої інформації від органів державної влади про можливу небезпеку або заходи щодо підвищення безпеки передати її іншим людям (за місцем проживання, роботи тощо);

• при появі озброєних людей, військової техніки, заворушень негайно покидати цей район;

• посилювати увагу і за можливості, також залишити цей район, у разі появи засобів масової інформації сторони-агресора;

• орієнтуються на місцевості, розмовляють з акцентом, не характерна зовнішність, протиправні і провокативні дії, проведення незрозумілих робіт тощо) негайно інформувати органи правопорядку, місцевої влади, військових;

• у разі потрапляння у район обстрілу сховатись у найближчу захисну споруду цивільної оборони, сховище (укриття). У разі відсутності пристосованих сховищ, для укриття використовувати нерівності рельєфу, (канави, окопи, заглиблення від вибухів тощо). У разі раптового обстрілу та відсутності поблизу споруд цивільного захисту, сховища і укриття − лягти на землю головою в сторону, протилежну вибухам. Голову прикрити руками (за наявності, для прикриття голови використовувати валізу або інші речі). Не виходьте з укриття до кінця обстрілу;

• надавати першу допомогу іншим людям у разі їх поранення. Визвати швидку допомогу, представників ДСНС України, органів правопорядку за необхідності військових;

• у разі, якщо ви стали свідком поранення або смерті людей, протиправних до них дій (арешт, викрадення, побиття тощо) постаратися з’ясувати та зберегти як найбільше інформації про них та обставини події для надання допомоги, пошуку, встановлення особи тощо. Необхідно пам’ятати, що Ви самі або близькі Вам люди, також можуть опинитись у скрутному становищі і будуть потребувати допомоги.

Не рекомендується:

• підходити до вікон, якщо почуєте постріли;

• спостерігати за ходом бойових дій;

• стояти чи перебігати під обстрілом;

• конфліктувати з озброєними людьми;

• носити армійську форму або камуфльований одяг;

• демонструвати зброю або предмети, схожі на неї;

• підбирати покинуті зброю та боєприпаси.

При виявленні вибухонебезпечних предметів забороняється:

1. перекладати, перекочувати з одного місця на інше;

2. збирати і зберігати, нагрівати і ударяти;

3. намагатися розряджати і розбирати;

4. виготовляти різні предмети;

5. використовувати заряди для розведення вогню і освітлення;

6. приносити в приміщення, закопувати в землю, кидати в колодязь чи річку.

Виявивши вибухонебезпечні предмети, вживайте заходів з означення, огородження і охороні їх на місці виявлення. Негайно повідомте про це територіальні органи ДСНС та МВС за телефоном "101" та "102".

"Екстрена валізка"

Екстрена валіза, як правило, являє собою міцний і зручний рюкзак від 25 літрів і більше, що містить необхідний індивідуальний мінімум одягу, предметів гігієни, медикаментів, інструментів, засобів індивідуального захисту та продуктів харчування. Всі речі повинні бути новими (періодично поновлюваними) і не використовуватись у повсякденному житті. Екстрена валіза призначена для максимально швидкої евакуації із зони надзвичайної події, будь то землетрус, повінь, пожежа, загострена криміногенна обстановка, епіцентр військових дій і т.д. Вантаж у рюкзаку треба укладати рівномірно. Добре мати рюкзак з “підвалом” (нижнім клапаном).

У рюкзак рекомендується покласти наступне:

• копії важливих документів в поліетиленовій упаковці. Заздалегідь зробіть копії всіх важливих документів − паспорта, автомобільних прав, документів на нерухомість, автомобіль і т.д. Документи треба укладати так, щоб у разі необхідності їх можна було швидко дістати. У деяких джерелах так само вказують серед документів тримати кілька фотографій рідних і близьких;

• кредитні картки та готівку. Нехай у вас буде невеликий запас грошей;

• дублікати ключів від будинку і машини;

• карту місцевості, а також інформацію про спосіб зв'язку і зустрічі в умовленому місці зустрічі вашої родини;

• засоби зв'язку та інформації (невеликий радіоприймач з можливістю прийому в УКХ і БМ діапазоні) та елементи живлення до радіоприймача (якщо потрібні);

• ліхтарик (краще кілька) і запасні елементи живлення до нього, сірники (бажано туристичні), запальничка, свічки;

• компас, годинник (перевагу віддавайте водонепроникним);

• багатофункціональний інструмент, що включає (лезо ножа, шило, пилку, викрутку, ножиці тощо);

• ніж, сокира, сигнальні засоби (свисток, фальшфеєр і т.д.);

• декілька пакетів для сміття, об'ємом 120 літрів. Може замінити намет або тент, якщо розрізати;

• рулон широкого скотчу;

• упаковка презервативів. Презерватив, за необхідності, може використовуватись для захисту від вологи сірників та запальничок, у якості джгута для зупинки кровотечі, надійного закупорювання ємкостей від комах та піску, перенесення води, прокладки, рятувального жилету на воді тощо;

• шнур синтетичний 4-5 мм , близько 20 м;

Дії населення в умовах надзвичайних ситуації військового характеру

• блокнот і олівець;

• нитки та голки;

• аптечка першої допомоги. До складу аптечки обов’язково повинні входити: бинти, лейкопластир, вата, йод, активоване вугілля (інтоксикація), парацетамол (жарознижувальний), пенталгін (знеболююче), супрастин (алергія), иммодиум (діарея), фталазол (шлункова інфекція), альбуцид (краплі для очей), жгут, шприци тощо; ліки що Ви приймаєте (мінімум на тиждень) з описом способу застосування та дози; рецепти; прізвища та мобільні телефони ваших лікарів (слідкуйте за терміном придатності ліків);

• одяг: комплект нижньої білизни (2 пари), шкарпетки бавовняні (2 пари) і вовняні, запасні штани, сорочка або кофта, плащ-дощовик, в'язана шапочка, рукавички, шарф (може знадобитися в найнесподіваніших ситуаціях), зручне, надійне взуття;

• міні-палатка, поліуретановий килимок, спальник (якщо дозволяє місце);

• засоби гігієни: зубна щітка і зубна паста, невеликий шматок мила, рушник (є такі в упаковці пресовані), туалетний папір, кілька упаковок одноразових сухих та вологих серветок, кілька носових хусток, засоби інтимної гігієни, бритву, манікюрний набір;

• приналежності для дітей (якщо необхідні);

• посуд (краще металевий): казанок, фляга, ложка, кружка;

• запас їжі на кілька днів - все, що можна їсти без попередньої обробки і не займає багато місця, довго зберігається (не швидкопсувні), на приклад: висококалорійні солодощі (чорний шоколад (з горіхами), жменю льодяників), набір продуктів (тушонка, галети, суп-пакети, м'ясні та рибні консерви), якщо дозволяє місце - крупа перлова, гречана, рис довгозерний, макарони, вермішель, сухі овочеві напівфабрикати, горілка, спирт питний;

• запас питної води на 1-2 дні, який треба періодично оновлювати (вода не повинна бути застояною).

У літніх людей, інвалідів та дітей є особливі потреби. За необхідності, цей список доповнюється і коригується. Із практики, загальна вага “Екстреної валізи” не повинна перевищувати 50 кілограмів.



УДСНС у Чернігівській області

Інформація про Прогноз розвитку соціально-трудових відносин, виникнення КТС(к) у II півріччі 2018 року на Чернігівщині

Керуючись Положенням про порядок здійснення аналітично-інформаційної діяльності Національної служби посередництва і примирення, затвердженим наказом НСПП від 09.06.2009 року №32, із врахуванням Концепції вдосконалення системи прогнозування виникнення колективних трудових спорів (конфліктів), затвердженої наказом НСПП від 28.05.2013 року №47, Методичних рекомендацій по застосуванню Методики аналізу соціально-економічних і соціально-трудових відносин та прогнозування колективних трудових спорів (конфліктів), затвердженої наказом НСПП від 05.11.2009 року №65, відділенням НСПП в Чернігівській області (далі – Відділення) підготовлено Прогноз щодо можливих змін соціально-трудових відносин, виникнення колективних трудових спорів (конфліктів) у трудових колективах підприємств, установ і організацій Чернігівської області у IІ півріччі 2018 року.

Дане дослідження направлено на моделювання розвитку соціально-трудових відносин (далі – СТВ), окреслення можливих проблем, передбачення конфліктних ситуацій, здійснення заходів щодо запобігання виникненню колективних трудових спорів (далі – ЗКТС(к)) та своєчасного врегулювання розбіжностей між сторонами СТВ.

Моніторинг проводився для здійснення прогнозування розвитку ключових соціально-трудових процесів Чернігівщини, а також попередження й усунення негативних тенденцій, що викликають напругу у трудових колективах області.

Узагальнені результати аналізу дають підстави стверджувати, що на даний час в області продовжують зберігати свою деструктивну дію наступні суб’єктивні фактори негативного впливу на стан СТВ:

• низький рівень оплати праці (у квітні 2018 р. середньомісячна номінальна заробітна плата штатних працівників підприємств, установ та організацій області становила 6672 грн., що на 21,3% менша середньоукраїнського показника);

• існуюча заборгованість із виплати заробітної плати найманим працівникам підприємств, установ, організацій (за даними статистичної звітності, загальна її сума (з урахуванням економічно неактивних) на 01.05.2018 р. склала майже 17,5 млн.грн. Більше половин загальної суми припадає на економічно активні підприємства. Найбільші борги мають підприємства, установи, організації в містах Чернігові та Ніжині;

• наявне безробіття працездатного населення;

• порушення вимог законодавства про працю;

• тривала практика застосування на окремих підприємствах, установах та організаціях вимушеної неповної зайнятості, робота в умовах неповного робочого дня (тижня);

• незабезпечення роботодавцями належних умов праці, її охорони;

• тощо.

Зважаючи на наявність вищезазначених чинників ускладнення стану СТВ, Відділення прогнозує, що головними серед них, у другому півріччі 2018 року залишатимуться наявність хронічної заборгованості із заробітної плати найманим працівникам та несвоєчасна її виплата. Все це позначиться на розвитку взаємовідносин між зацікавленими сторонами соціального діалогу. Враховуючи результати прогнозну розвитку СТВ, ймовірності виникнення колективних трудових спорів (конфліктів) (далі – КТС(к)) на підприємствах, в установах, організаціях області у першому півріччі 2018 року, Відділенням в межах визначених повноважень здійснювалися дії упереджувального характеру у співпраці з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, об'єднаннями профспілок, роботодавців, позаштатними інституціями НСПП тощо. Завдяки цьому вдалося послабити напругу, попередити виникнення КТС(к) та проведення акцій соціальних протестів в установах та закладах освіти, охорони здоров’я, житлово-комунального господарства районів (міст) області та в галузях добувної та переробної промисловості.

Проведений Відділенням аналіз підтвердив, що хронічна заборгованість із виплати заробітної плати працюючим та порушення термінів виплати поточної заробітної плати упродовж багатьох років залишаються основними причинами ускладнення стану СТВ.

Нарощування боргу в різних сферах економіки Чернігівщини свідчить про те, що даний чинник і надалі буде негативно впливати на відносини між найманими працівниками та роботодавцями незалежно від виду економічної діяльності підприємства, а рівень конфліктогенності у трудових колективах визначатиметься лише вагомістю стримуючих факторів.

Враховуючи зазначене, Відділення прогнозує можливість подальшого ускладнення СТВ на підприємствах добувної та переробної промисловості, що спричинено негативною динамікою розвитку промислового виробництва, недостатнього технічного переоснащення та зниження попиту на продукцію, її сезонний характер.

Впродовж досліджуваного періоду відносини між сторонами СТВ на підприємствах, в установах та організаціях житлово-комунального господарства відзначались підвищеним рівнем конфліктогенності. Це спричинено, перш за все, недостатнім конкурентним середовищем у галузі надання житлово-комунальних послуг, нестачею обігових коштів для розвитку і оновлення виробничої бази та недостатньою якістю послуг, що надаються. Всі ці фактори в прогнозному періоді можуть призвести до виникнення дестабілізаційних чинників, які можуть негативно позначитися на стані підприємств та спричинити загострення стан СТВ.

Соціально-економічне становище в установах, організаціях та закладах бюджетної сфери (освіта, охорона здоров’я), у II півріччі 2018 року значною мірою будуть визначатися подальшою політикою держави у сфері децентралізації та створення об`єднаних територіальних громад.

Затримки з виплати заробітної плати (головний чинник дестабілізації стану СТВ), в першу чергу, пов’язані з обмеженістю місцевих бюджетів, їх незбалансованістю, а також тим, що обсяги субвенцій, дотації з державного бюджету на утримання закладів охорони здоров’я та освіти не враховують реальну їх потребу в коштах, що призводить до виникнення соціальної напруженості та незадоволення у трудових колективах.

Узагальнюючи існуючі на сьогодні соціально-економічні труднощі та характер розвитку СТВ галузей, підприємств, установ та організацій області, дають підстави прогнозувати Відділенню в другому півріччі 2018 року ймовірне подальше їх погіршення в окремих трудових колективах, де стан СТВ буде залишатися напруженим, а в ряді випадків – складним, що може змусити найманих працівників вступати у КТС(к), а також вдаватися до різних форм акцій соціального протесту.

За Прогнозними висновками Відділення, можливе виникнення ускладнень СТВ:

на виробничому рівні:

- в галузі добувної і переробної промисловості;

- в сфері житлово-комунального господарства;

- в бюджетній сфері (освіта, охорона здоров’я).

на територіальному рівні:

- в містах Чернігів, Ніжин.

У відповідності до меж визначених повноважень, зусилля Відділення у прогнозований період, як і раніше, будуть направлені на подальше забезпечення реалізації на території області основних завдань, визначених Законом України «Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)», Положенням про Національну службу посередництва і примирення, затвердженим Указом Президента України від 17 листопада 1998 року №1258/98 із наступними змінами і доповненнями, Положенням про відділення Національної служби посередництва і примирення в Чернігівській області, затвердженим наказом НСПП від 11 листопада 2016 року №147, і спрямованих на збереження соціальної стабільності і соціальної безпеки у трудових колективах підприємств, установ та організацій Чернігівщини.

Чисельність населення (за оцінкою) на 1 квітня 2018 року та середня чисельність у січні-березні 2018 року

Географічна структура зовнішньої торгівлі товарами у січні-березні 2018 року

Реалізація концепції соціального захисту в умовах децентралізації

Міністерством соціальної політики затверджені Методичні рекомендації щодо діяльності об’єднаної територіальної громади у сфері соціального захисту населення та захисту прав дітей. Ці Методичні рекомендації спрямовані на створення в різних видах адміністративно-територіальних одиниць базового рівня типової моделі організації об’єднаними територіальними громадами виконання своїх повноважень з питань соціального захисту населення та захисту прав дітей в межах соціального простору та за принципом єдиного вікна.

Для виконання власних повноважень у сфері надання соціальних послуг у структурі ОТГ пропонується утворити відповідний структурний підрозділ, до повноважень якого належить надання соціальних послуг або покласти повноваження на відповідальних працівників виконавчого органу (фахівців із соціальної роботи). Основними завданнями відповідного підрозділу / відповідальної особи/ доцільно визначити, зокрема, розгляд заяв осіб, які опинились у складних життєвих обставинах, про отримання соціальних послуг і підготовку проекту рішення про надання соціальних послуг або відмову в їх наданні.

В Методичних рекомендаціях визначено діяльність уповноваженого соціального підрозділу щодо виконання управлінських процедур і операцій та Орієнтований перелік послуг із соціальної підтримки населення, що надаються структурними підрозділами райдержадміністрацій. У разі утворення соціального підрозділу/відділу/ підписується Угода про взаємодію між об’єднаною територіальною громадою та управлінням соціального захисту в сфері надання послуг із соціальної підтримки населення. Метою Угоди є організація співпраці в сфері забезпечення якісного виконання покладених на сторони завдань (надання державної соціальної допомоги, компенсації, грошові виплати, соціальні послуги, пільги, субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого побутового палива та інші соціальні виплати, встановлені законодавством України).

Бобровицький р-н. база даних доступності обєктів для МГН.

Назад



23 Серпня 2018 11:00
Урочистості з нагоди Дня Незалежності України та Дня Державного Прапора.

21 Серпня 2018 10:00
Особистий прийом горомадян головою районної державної адміністрації Кучериною В.М.

17 Серпня 2018 11:00
Прямий телефонний зв'язок населення району з заступником голови районної державної адміністрації Ляшенко Т.О.

07 Серпня 2018 10:00
Особистий прийом горомадян головою районної державної адміністрації Кучериною В.М.

27 Липня 2018 08:10
20 Липня 2018 11:00
Прямий телефонний зв'язок населення району з начальником гуманітарного відділу районної державної адміністрації Герасименко М.П.

17 Липня 2018 10:10
Особистий прийом горомадян в.о. голови районної державної адміністрації Любенко Л.В.

11 Липня 2018 08:10
03 Липня 2018 10:00
Особистий прийом горомадян головою районної державної адміністрації Кучериною В.М.

24 Червня 2018 17:00
19 Червня 2018 10:00
Особистий прийом горомадян головою районної державної адміністрації Кучериною В.М.

15 Червня 2018 11:00
Прямий телефонний зв'язок населення району з головою районної державної адміністрації Кучериною В.М.