Бобровицька РДА
Анонси
















Назад

Підведено підсумки виконання Програми економічного і соціального розвитку, місцевих бюджетів району за 2016 рік

14 березня голова районної державної адміністрації Василь Кучерина провів засідання колегії райдержадміністрації. З доповіддю про підсумки виконання Програми економічного і соціального розвитку, місцевих бюджетів району за 2016 рік та основні завдання на 2017 рік. виступила начальник відділу економічного розвитку районної державної адміністрації Оксана Кривошеєва.

Діяльність районної державної адміністрації впродовж 2016 року була спрямована на забезпечення економічного зростання, поглиблення структурних перетворень, посилення соціальної орієнтації економіки району. За січень-грудень 2016 року обсяг промислового виробництва склав 23,2 млн. грн у порівняних цінах, що становить 22,7 відсотка відповідного періоду 2015 року. Обсяг реалізованої продукції склав 29,2 млн. грн, або 0,1 відсотка загальної реалізації промислової продукції області, обсяг реалізованої промислової продукції на одну особу – 869,9 грн.

Упродовж 2016 року в агропромисловому комплексі району здійснювали господарську діяльність 45 фермерських господарств, 25 сільгосппідприємств та 15,3 тис. господарств населення. Завдання, передбачені Програмою економічного і соціального розвитку району, сільгосппідприємствами виконано з виробництва зернових (111,7 відсотка), олійних (100,7 відсотка), молока (103,4 відсотка), надоях на корову (111,5 відсотка), середньодобових приростах свиней (167,9 відсотка), виробництва м’яса (130,2 відсотка), середньомісячній заробітній платі одного штатного працівника (125,9 відсотка).

Виробництво валової продукції сільського господарства становить 651,4 млн. грн, що складає 112,3 відсотка виконання Програми і на 81,5 млн. грн більше порівняно з аналогічним показником 2015 року.

У 2016 році зібрано рекордний вал зерна за роки діяльності агропромислового комплексу району – 464,6 тис. т при урожайності зернових і зернобобових культур 80,7 цнт/га, що на 6,9 цнт/га більше показників 2015 року. На 8,6 тис. т збільшилося виробництво олійних культур у порівнянні з минулим роком.

За 2016 року введено в експлуатацію 2301кв. м загальної площі житла індивідуальних забудовників на суму 3,4 млн. грн.

На фінансування програми «Власний дім» виділено та профінансовано 30,0 тис. грн по загальному фонду за рахунок коштів районного бюджету для надання пільгового кредиту індивідуальним сільським забудовникам. Упродовж року з жителями району оформлено 11 довгострокових пільгових кредитів на загальну суму 863,8 тис. грн. За період звітного року філією «Бобровицький райавтодор» виконано робіт на суму 2,7 млн. гривень. Зокрема проведено ремонт автодоріг Бобровиця- Новий Биків-Ічня, Ніжин-Бобровиця-Нова Басань, Озряни-Вороньки, Бобровиця-Данівка. Використано 354т асфальтобетонної суміші на загальну площу 2950кв.м. ямкового ремонту та 160т щебня. Зимове утримання доріг склало 595тис.грн.

У 2016 році виробнича та соціальна сфери району стабільно забезпечувалися енергетичними ресурсами. Впроваджувалися енергоефективні заходи та використання альтернативних видів палива. Утеплено фасад, проведено ремонт відкосів у Новобиківській сільській лікарській амбулаторії, утеплено дах із заміною покриття на металеве в Козацькому ФП, замінено вікна та двері на енергозберігаючі у Вороньківській сільській лікарській амбулаторії (9 вікон), Новобиківській сільській лікарській амбулаторії (7 вікон), Марковецькому ФАПі (вікна), Бобровицькій ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 (6вікон), Ярославській ЗОШ І-ІІІ ступенів (68 вікон і двоє дверей), Вороньківській ЗОШ І-ІІІ ступенів (46 вікон), дитячій консультації міської лікарської амбулаторії (двері). Таку ж заміну вікон проведено в районному будинку культури, Вороньківському, Пісківському сільських клубах, будинку фольклору с. Козацьке за кошти державного бюджету, у школі мистецтв – за спецкошти. В Озерянській, Вороньківській ЗОШ І-ІІІ ступенів, Старобиківському НВК реалізовано проекти з переведення опалення на альтернативні види палива (дрова, тирса, брикети, вугілля тощо). Усього з фонду регіонального розвитку витрачено 1,8 млн. грн, за рахунок співфінансування з місцевого бюджету – біля 250 тис. грн. Відповідно до програми інноваційно-інвестиційного розвитку області в районі визначено основні напрямки спрямування інвестицій у виробничу і соціальну сфери. Головним джерелом фінансування залишаються власні кошти підприємств і організацій. Найбільша частка інвестицій спрямована на розвиток сільського господарства.

За 2016 рік підприємствами та організаціями всіх форм власності освоєно 413,1 млн. грн капітальних інвестицій, що становить 150,2 відсотка показника 2015 року (275,0 млн. грн), із них залучено: 400,3 млн. грн – власних коштів підприємств та організацій, 3,4 млн. грн – коштів населення на будівництва житла, 9,4 млн. грн – коштів місцевих та державного бюджетів.

За 6 місяців звітного року в сільське господарство було інвестовано 386,0 млн. грн. Найбільший обсяг інвестицій залучено за рахунок власних коштів ТОВ «Земля і Воля», ПП «Агропрогрес», ТОВ «Світанок», ТОВ «Наташа-Агро», ТОВ «Оскар-Агро», СВК «Пам’яті декабристів», СФГ «Вікторія», ТОВ «Козацьке», ФГ «Нива», СФГ «Незалежність».

Станом на 1 січня 2017 року із 795 зареєстрованих в районі діють 723 підприємці-фізичні особи. Найбільша частина як юридичних, так і фізичних осіб, суб’єктів малого підприємництва зайняті в сфері обслуговування, а саме – у торгівлі.

У 2016 році діяли Спілка підприємців Бобровицького району, Спілка автоперевізників, Бобровицька районна Асоціація фермерів та приватних землевласників району та 2 філії страхових компаній: Чернігівська АСТ «Гарантія», та НАСК «Оранта».

У сфері соціального захисту основна увага приділялась питанням удосконалення механізмів надання спомог, пільг, субсидій найбільш вразливим верствам населення.

За 2016 рік через управління соціального захисту населення районної державної адміністрації виплачено різного виду соціальної допомоги на загальну суму 36,4 млн. гривень. Призначено субсидію 7323 сім’ям, користується субсидією 6068 сімей, загальна сума призначених субсидій склала 8,6 млн. гривень. До відділу сприяння зайнятості в районі звернулося за пошуком роботи 840 незайнятих громадян (13 – з обмеженими фізичними можливостями, 47 – учасники АТО), з них 733 було надано статус безробітного, усього статус безробітного мали 1234 особи, з них: 401 – потребували додаткових гарантій соціального захисту. Станом на 01.01.2017 статус безробітного мало 516 осіб (8 – з особливими потребами, 6 – вимушені переселенці, 23 – учасники АТО), з них 447 отримують допомогу по безробіттю. Усього впродовж звітного року за сприяння служби зайнятості роботу отримали 501 громадянин (11 осіб з інвалідністю, 7 атовців), у т. ч.: 142 квотники. Троє безробітних – одноразову допомогу по безробіттю для започаткування власної справи, троє учасників АТО підписали контракт зі Збройними Силами України. З Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття виплачено 6,5 млн. грн допомоги. У громадських роботах та роботах тимчасового характеру взяли участь 104 безробітних. Середній розмір допомоги по безробіттю за грудень 2016 року становив 134,5 відсотка прожиткового мінімуму, установленого для працездатної особи (1600 грн), або 2151,21 грн. Середньомісячна номінальна заробітна плата штатного працівника району за 2016 рік порівняно з відповідним періодом минулого року збільшилася на 21,8 відсотка й становить 4468 грн, що на 11,6 відсотка більше від середньообласного показника.

Середній розмір пенсійної виплати складає 1643,7 грн 75 коп. на місяць, що на 10,3 відсотка більше, ніж у 2015 році.

Станом на 01.01.2017 заборгованість із виплати заробітної плати на економічно активних підприємствах району – відсутня, у наявності заборгованість по підприємствах-банкрутах у сумі 1,3 млн. гривень.

Станом на 01.01.2017 на первинному обліку служби у справах дітей райдержадміністрації перебуває 77 дітей, які залишилися без піклування батьків. З них: 42 дітей знаходяться під опікою, піклуванням і проживають у сім’ях опікунів, піклувальників, 5 дітей перебувають в інтернат них чи навчальних закладах Чернігівської області на повному державному забезпеченні, 30 дітей з підоблікової категорії знаходяться на вихованні в прийомних сім’ях та дитячих будинках сімейного типу району й області.

Упродовж 2016 року статусу дітей-сиріт та дитей, позбавлених батьківського піклування набули 12 дітей, усі вони стовідсотково охоплені сімейними формами виховання: 1 дитина влаштована до прийомної сім’ї на території район, 3 – у дитячий будинок сімейного типу на території області, 6 - під опіку, 2 – усиновлені громадянами України.

За результатами діяльності у 2016 році можна говорити про достатньо стабільне функціонування гуманітарної сфери району. Загальна середня освіта забезпечується у 24 загальноосвітніх навчальних закладах. Функціонує 17 дошкільних навчальних закладів та 4 навчально-виховні комплекси. Дошкільною освітою охоплено 91 відсоток (840) дітей віком від 3 до 6 років. Робота щодо розвитку мережі дошкільних закладів продовжується. У 2016 році відкрито дитсадок «Колосок» у с. Ярославка на 15 дітей, у дошкільному навчальному закладі «Яблунька» с. Новий Биків відкрито додаткову групу. У 2016-2017 н.р. до перших класів набрано 336 дітей, що на 8 більше, ніж у минулому році. Базову загальну середню освіту здобувають 259 учнів, повну загальну середню освіту в 11-х класах загальноосвітніх шкіл – 137 випускників.

За кошти державного та районного бюджетів у звітному році придбано 2 шкільні автобуси. До місць навчання і додому підвозилися 338 учнів (100 відсотків потреби), з них 255 учнів – шкільними автобусами, 83 – іншими видами транспорту. Для підвезення задіяно 12 автобусів відділу освіти та 2 рейсові автобуси (за договором із ПП Баранчуком С.В.), використано 989,2 тис. грн.

Медичну допомогу населенню району надають на вторинному рівні – центральна районна лікарня на 200 ліжок, консультативно-діагностичний центр, на первинному рівні – районний Центр первинної медико-санітарної допомоги. Демографічна ситуація залишається складною: показник загальної смертності населення – 23,3 відсотка (середньорайонний показник – 22,9 відсотка), народжуваність – 10,3 відсотка (середньорайонний показник – 7,4 відсотка), приріст населення від’ємний – 11,6 відсотка (середньорайонний показник -15,5 відсотка).

У 2016 році в Бобровицькому історико-краєзнавчому музеї проведено 20 тематичних екскурсій, ряд зустрічей, дні «відкритих» дверей, 27 виставок та майстер-класи, музей відвідало більше 1000 відвідувачів. Пісківський історико-меморіальний музей П.Тичини відвідало 1645 осіб, проведено 196 екскурсій, з них тематичних – 86, оглядових – 110, до основного фонду музею надійшло 6 експонатів, надано платних послуг на суму 3,7 тис. гривень.

За звітний період кінотеатр «Прогресс» відвідало 1566 глядачів, проведено 257 сеансів кінопоказу, валовий збір від продажу квитків становить 10,1 тис. гривень. У звітному періоді проводилася значна робота в питанні охорони культурної спадщини. Під постійним контролем охорона пам’яток історії та культури. У рамках підготовки до річниці Перемоги на всіх меморіальних пам’ятках періоду Другої світової війни проведено планову роботу з їх реставрації та ремонту. Одним із пріоритетних напрямків діяльності галузі залишається збагачення матеріальної бази, підтримка інноваційних форм культурно-мистецьких проектів, програм, акцій.

Упродовж минулого року проведено 75 заходів фізкультурно-спортивного напрямку, у яких взяло участь понад 6 тис. осіб, спартакіаду школярів з 9 видів спорту та спартакіаду сільських громад і трудових колективів району з 6 видів спорту, змагання на кубок та чемпіонат району з футболу (узяли участь 10 команд) тощо.

На території району працюють дві ДЮСШ (відділу освіти та ФСТ «Колос»), де тренується 374 учні, відділення важкої, легкої атлетики, дзюдо, футболу, волейболу, настільного тенісу. Спортсмени району постійно беруть участь в обласних та всеукраїнських змаганнях з різних видів спорту. З районного бюджету в 2016 на проведення начально-тренувальних зборів, участь спортсменів у обласних, всеукраїнських змаганнях було виділено 68 тис. грн (2015 – 63,0 тис.грн).

У 2016 році в Бобровицькому історико-краєзнавчому музеї проведено 20 тематичних екскурсій, ряд зустрічей, дні «відкритих» дверей, 27 виставок та майстер-класи, музей відвідало більше 1000 відвідувачів. Пісківський історико-меморіальний музей П.Тичини відвідало 1645 осіб, проведено 196 екскурсій, з них тематичних – 86, оглядових – 110, до основного фонду музею надійшло 6 експонатів, надано платних послуг на суму 3,7 тис. гривень.

За звітний період кінотеатр «Прогресс» відвідало 1566 глядачів, проведено 257 сеансів кінопоказу, валовий збір від продажу квитків становить 10,1 тис. гривень.

У звітному періоді проводилася значна робота в питанні охорони культурної спадщини. Під постійним контролем охорона пам’яток історії та культури. У рамках підготовки до річниці Перемоги на всіх меморіальних пам’ятках періоду Другої світової війни проведено планову роботу з їх реставрації та ремонту. Одним із пріоритетних напрямків діяльності галузі залишається збагачення матеріальної бази, підтримка інноваційних форм культурно-мистецьких проектів, програм, акцій.

Упродовж минулого року проведено 75 заходів фізкультурно-спортивного напрямку, у яких взяло участь понад 6 тис. осіб, спартакіаду школярів з 9 видів спорту та спартакіаду сільських громад і трудових колективів району з 6 видів спорту, змагання на кубок та чемпіонат району з футболу (узяли участь 10 команд) тощо.

На території району працюють дві ДЮСШ (відділу освіти та ФСТ «Колос»), де тренується 374 учні, відділення важкої, легкої атлетики, дзюдо, футболу, волейболу, настільного тенісу. Спортсмени району постійно беруть участь в обласних та всеукраїнських змаганнях з різних видів спорту. З районного бюджету в 2016 на проведення начально-тренувальних зборів, участь спортсменів у обласних, всеукраїнських змаганнях було виділено 68 тис. грн (2015 – 63,0 тис.грн).

Співдоповідачами з даного питання були заступник голови районної державної адміністрації Тетяна Ляшенко, начальник фінансового управління районної державної адміністрації Анатолій Велігорський, начальник управління агропромислового розвитку районної державної адміністрації Наталія Мягка.

З інформаціями про стан виконавської дисципліни, організації виконання завдань, визначених законами України, актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, власними рішеннями, реагування на запити та звернення депутатів усіх рівнів, роботи зі зверненнями громадян та з питань управління персоналом за підсумками 2016 року проінформувала; про стан криміногенної ситуації в районі, взаємодію з правоохоронними органами, реалізацію заходів, спрямованих на попередження порушень антикорупційного законодавства в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування району за підсумками 2016 року виступили начальник відділу документообігу, контролю та по роботі зі зверненнями громадян Людмила Карпенко та начальник відділу управління персоналом Валентина Баран.

З метою зміцнення виконавської дисципліни і удосконалення організації контролю за реалізацією документів органів вищого рівня, посилення персональної відповідальності керівників за доручену ділянку роботи в районній державній адміністрації забезпечується постійний контроль за проходженням та виконанням документів. Для вирішення поставлених завдань в районній державній адміністрації постійно вживаються заходи щодо оптимальної організації та забезпечення виконання актів і доручень вищестоящих органів , реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та особистий прийом, оперативне вирішення проблемних питань. Результати зазначених напрямків роботи систематично розглядаються на розширених нарадах та засіданнях Колегії райдержадміністрації.

З метою недопущення порушень термінів виконання документів, відділом документообігу, контролю та по роботі зі зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації контроль здійснюється протягом усього терміну виконання документів, починаючи з моменту надходження та реєстрації, здійснюється постійний моніторинг документів, узгодження контрольних термінів з органами влади вищого рівня, аналізується стан їх виконання, продовжується та удосконалюється практика щотижневого, щомісячного письмового нагадування та відпрацювання з виконавцями питань щодо роботи з контрольними документами.

Узагальнена інформація про стан цієї роботи в органах державної влади району щомісячно надається керівнику апарату, щокварталу – голові райдержадміністрації.

Направляються органам місцевого самоврядування, районним управлінням та відділам переліки розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації, які взято на контроль та потребують відповідного інформування райдержадміністрації наступного місяця. В апараті районної державної адміністрації, її окремих структурних підрозділах контроль за виконанням документів здійснюється через систему електронного документообігу.

Аналіз стану виконання розпорядчих документів органів вищого рівня та власних рішень свідчить, що за звітний період 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 2293 документів, які потребували опрацювання. Із них на контролі перебувало 792 документи, у тому числі: 5 Законів Президента України, 4 Укази Президента України, 2 розпорядження КМУ, 1 запит, 17 звернень народних депутатів України, 6 протокольних рішень, 46 розпоряджень голови обласної державної адміністрації, 53 доручення голови, першого заступника, заступників голови обласної державної адміністрації. Впродовж року на контролі знаходилось 48 розпоряджень голови районної державної адміністрації (з урахуванням минулих років), 53 доручення голови районної державної адміністрації та його заступників. Знято з контролю 18 розпоряджень, 24 доручення голови райдержадміністрації.

За результатами щоденного моніторингу виконання указів, розпоряджень, доручень Президента України, постанов, розпоряджень та доручень Кабінету Міністрів України, запитів та звернень депутатів усіх рівнів, інших документів органів влади вищого рівня впродовж звітного періоду порушень термінів інформування не було.

Впродовж звітного періоду виконано 18 завдань керівництва облдержадміністрації щодо розгляду і реагування на запити та звернення депутатів усіх рівнів. Підготовлені і направлені листи з відповідними роз’ясненнями заявникам, які звертались з проблемними питаннями до депутатів. Відповіді на зазначені документи готувались протягом визначеного терміну. Жодного проблемного питання не залишено без розгляду.

Інформації до обласної державної адміністрації та її структурних підрозділів надіслані відповідно: ті, що стосуються економіки, підприємницької діяльності – 102, житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування – 132, агропромислового розвитку, земельних ресурсів – 46, служби у справах дітей, молоді і спорту – 42, соціального захисту населення – 57, організаційно-кадрової роботи та інформаційної діяльності – 78, надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та охорони правопорядку – 55.

Аналіз здійснення контролю за виконанням актів органів державної виконавчої влади вищого рівня показав, що потребує вдосконалення стан ведення обліку контрольних документів, формування контрольних справ. Проведено перевірки папок контролю в 2 відділах апарату ( юридичному та в відділі документообігу, контролю та по роботі зі зверненнями громадян) та 3 в структурних підрозділах райдержадміністрації (відділі культури і туризму, секторі у справах сім’ї, молоді та спорту, службі у справах дітей). За результатами перевірок можна зробити висновок, що система контролю за виконанням контрольних документів поставлена на належному рівні, папки сформовані і ведуться відповідно до вимог, але виконавцям потрібно звернути увагу на наявність планів-контролю, підготовку підсумкової інформації за рік для продовження роботи над розпорядженнями або зняття їх з контролю. Необхідно звернути увагу на дотримання термінів подання контрольних інформацій, виключити випадки подання листів в день контрольного терміну, більше приділяти уваги якості та змістовності підготовлених інформацій, дотримуючись вимог інструкції з діловодства.

Упродовж року проводився щомісячний моніторинг стану виконавської дисципліни у сільських радах. У цілому результати моніторингу свідчать, що є певні позитивні напрацювання, рівень виконавської дисципліни дещо покращився. Відповідально ставились до виконання документів органів вищого рівня у виконкомах Бобровицької міської, Білоцерківської, Браницької, Новобасанської, Новобиківської, Ярославської сільських рад, негативно відносились до підготовки інформацій у виконкомах Марковецької, Щаснівської сільських рад. За звітний період проведено перевірки стану роботи з контрольними документами у виконкомах Олександрівської, Пісківської, Сухинської, Рудьківської, Старобасанської сільських рад. У ході проведеної роботи працівниками апарату районної державної адміністрації надана консультативно-методична і практична допомога щодо вдосконалення системи діяльності.

За результатами перевірок складені довідки з вказаними недоліками та надіслані на місця для їх виправлення. На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» проведено аналіз та узагальнення роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації, органах місцевого самоврядування за 2016 рік.

Питання роботи зі зверненнями громадян знаходяться на постійному контролі в райдержадміністрації, виконавчих комітетах міської, сільських рад. Звернення громадян щоквартально аналізуються та доводяться до відома голови, заступників голови на оперативних нарадах голови райдержадміністрації за участю керівників відділів, управлінь, де постійно наголошується про персональну відповідальність посадових осіб за належне виконання обов’язків при розгляді звернень громадян. Два рази на рік питання про роботу зі зверненнями громадян розглядаються на засіданнях колегії. Щоквартально узагальнююча інформація висвітлюється у районній газеті «Наше життя» та на офіційному сайті районної державної адміністрації.

З метою надання методичної та практичної роботи на місцях проведено перевірку стану роботи зі зверненнями громадян, підвищення рівня виконавської дисципліни та відповідальності посадових осіб, які відповідають за цю ділянку роботи у виконкомах Кобижчанської, Рудьківської, Старобасанської, Сухинської сільських рад. Відповідно було підготовлено аналітичні довідки та надіслано для усунення виявлених недоліків.

Відповідно до розпорядження в.о.голови районної державної адміністрації від 04.03.2008 №64 проведено дванадцять засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

Проведено 11 виїзних днів-приймалень, де звернулось 93 особи (с.с.Новий Биків, Козацьке, Вороньки, Марківці, Браниця, Сухиня, Піски, Нова Басань, Бригигинці, Щаснівка, Рудьківка).

Усього на адресу районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування у 2016 році надійшло 4763 звернень (2015 – 3098).

До районної державної адміністрації надійшло 714 звернень (2015 – 381), 691 – листів ¬(2015 – 357), на особистому прийомі побувало 23 особи (2015 – 24).

Найбільша кількість звернень надійшла за відповідний період по Бобровицькій міській раді – 165, Кобижчанській – 32, Новобиківській – 18, Новобасанській – 12, Марковецькій – 7 сільських радах.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях на Урядову гарячу лінію та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.

На Урядову гарячу лінію у 2016 році надійшло 462 звернення, 327 звернень вирішено позитивно, по решті – дано роз’яснення. Звернення переважно стосувалися права на безкоштовний проїзд учасникам бойових дій, інвалідам І гр., особам, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, надання роз’яснення стосовно терміну розгляду документів при оформленні субсидії, розміру субсидії, затримки соціальних виплат одиноким матерям та малозабезпеченим сім’ям.

На телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації надійшло 3 звернення, по яких було дано роз’яснення.

Від інвалідів війни, учасників війни звернень не надходило, учасників бойових дій (учасників АТО) 48 звернень, інвалідів І групи – 4 звернення, інвалідів ІІ групи – 6 звернень, дітей війни – 2, багатодітних сімей – 9, ветеранів праці, пенсіонерів – 55.

Індивідуальних звернень надійшло – 698 (2015 - 365), колективних – 9 (2015 - 13), без підпису – 7 (2015 - 3).

Зареєстровано 14 повторних звернень (2015 – 11). Це звернення жителя м. Київ гр. Старостенкова К.І. щодо невключення вул. Дарницька в матеріали інвентаризації СТ «Вагоноремонтник», жителя м.Бобровиця гр.Вартового М.Г. щодо демонтажу аварійних електроопор, жительки Київської області гр.Тертій І.С. від імені матері щодо надання роз’яснення стосовно терміну розгляду документів при оформленні субсидії, жителя м.Київ гр.Козака В.В. щодо надання пільг на проїзд, жительки м.Бобровиця гр.Денисенко Л.П. щодо невиплати соціальної допомоги, як одинокій матері, жительки с.Ярославка гр.Пузій К.Г. щодо законності нарахування соціальних виплат, жительки с.Костянтинівка гр.Борсової І.Я. щодо неправомірних дій коменданта гуртожитку №2, жительки м.Бобровиця гр.Липчак Л.Н. щодо проведення водопостачання до будинку, жителя с.Петрівка гр.Талавіри С.М. щодо виділення земельної ділянки для ведення ОСГ, жительки с.Браниця гр.Андрушко В.І. щодо встановлення меж земельних ділянок. Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 714 різних питань. За рішенням комісії згідно з розпорядженням голови районної державної адміністрації у 2016 році громадянам надано 78000 гривень матеріальної допомоги.

З питань аграрної політики та земельних відносин надійшло 11 звернень (2015 - 24). Порушені питання стосувалися власності на землю.

З питань роботи комунального господарства надійшло 7 звернень (2015 - 21), які стосувалися ремонту місцевих доріг, якості надання послуг електропостачання, відновлення послуги газопостачання.

З питання виплати заробітної плати надійшло 2 звернення (2015 - 7).

481 звернення надіслано на адресу вищестоящих органів (2015 - 132).

З 714 звернень позитивно вирішено 587 звернень.

За звітний період до 15 днів розглянуто 599 звернень, до 30 днів – 115 звернень.

Районною державною адміністрацією забезпечується дотримання вимог чинного законодавства про державну службу, а також координується та спрямовується робота з персоналом, направлена на вдосконалення та формування управлінської культури державних службовців, посилення суспільної довіри та відповідальності за неналежне виконання службових обов'язків, постійне вивчення та узагальнення системи показників моніторингу кадрової політики та системи управління персоналом в апараті, структурних підрозділах районної державної адміністрації виконавчих комітетах органів місцевого самоврядування.

Основною подією у сфері державної кадрової політики 2016 року стало набрання чинності Законом України «Про державну службу», прийнятого 10 грудня 2015 року № 889-VІІ (далі – Закон), який визначив основні принципи, правові та організаційні засади забезпечення публічної, професійної, політично неупередженої та орієнтованої на громадян державної служби.

Новелами Закону є запровадження відкритого конкурентного відбору, урегулювання питання про звільнення з посад держслужби, а також дисциплінарних процедур, докладно обґрунтовані категорії державної служби, оплати праці, атестації, навчання та підвищення кваліфікації, вимоги до претендентів на посади державної служби, суміщення посад тощо.

Реалізація нового законодавства про державну службу вимагала проведення оперативних першочергових кроків. Районною державною адміністрацією було розроблено алгоритм дій служби управління персоналом для реалізації нового Закону, який, перш за все, передбачав розробку проекту нової структури та штатного розпису державного органу з дотриманням вимог щодо співвідношення посад категорії «А», «Б» та «В» до загальної штатної чисельності працівників.

Відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2014 року № 91 «Деякі питання діяльності місцевих державних адміністрацій», з метою вдосконалення та оптимізації структури районної державної адміністрації розпорядженням голови районної державної адміністрації від 20.05.2016 № 137 затверджено структуру та граничну чисельність працівників апарату районної державної адміністрації, її структурних підрозділів, згідно з яким у структурі апарату утворено відділи: управління персоналом, документообігу, контролю та по роботі зі зверненнями громадян, організаційно-інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю та залишилося два відділи без змін: юридичний та фінансово-господарського забезпечення. У березні звітного року у структурі райдержадміністрації на виконання вимог чинного законодавства утворено відділ державної реєстрації як структурний підрозділ. Керуючись нормами постанови Кабінету Міністрів України від 06 квітня 2016 № 271 «Про затвердження критеріїв визначення переліку посад працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування», райдержадміністрацією проаналізовано положення про структурні підрозділи та посадові інструкції працівників з метою визначення основних функціональних обов’язків кожного працівника. За результатами проведеної роботи було складено Перелік посад, які виконують функції з обслуговування, а саме: в управлінні соціального захисту після внесених змін 1 посада, у фінансовому управлінні та управлінні агропромислового розвитку – по 2 посади. Кадровий потенціал районної державної адміністрації формують 73 державних службовці, у т.ч. апарату – 19, структурних підрозділів –54, працівників, які виконують функції з обслуговування – 9 осіб.

Розпорядженням Президента України №188/2016-рп від 29.04.2016 призначено голову районної державної адміністрації. За результатами конкурсного відбору, провівши спеціальну перевірку та перевірку відповідно до Закону України «Про очищення влади», у 2016 році на посади державної служби призначено першого заступника, заступника голови райдержадміністрацій (за пропозиціями конкурсної комісії обласної державної адміністрації).

При формуванні проекту штатного розпису райдержадміністрація керувалась нормами постанови Кабінету Міністрів України від 06 квітня 2016 № 292 «Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році», у якій визначено умови оплати праці державних службовців, зокрема, затверджено схеми посадових окладів, розмір надбавки за ранг та визначено прирівнювання посад до відповідних груп оплати праці. На виконання вимог статті 52 Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 229 «Про затвердження Порядку обчислення стажу державної служби» проведено перегляд та встановлення надбавки державним службовцям за вислугу років у розмірі трьох відсотків до посадового окладу за кожний рік стажу державної служби, але не більше 50 відсотків.

Присвоєння рангів здійснюється відповідно до статті 39 Закону України «Про державну службу», Порядку присвоєння рангів державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2016 року № 306 «Про присвоєння рангів державних службовців та співвідношення між рангами державних службовців і рангами посадових осіб місцевого самоврядування, військовими званнями, дипломатичними рангами та іншими спеціальними званнями», особам, які вперше призначаються на посаду державної служби, присвоюється найнижчий ранг державного службовця у межах відповідної категорії посад. Також слід зазначити, що в райдержадміністрації розроблено та затверджено розпорядженням голови від 12.12.2016 №395 Положення про преміювання працівників апарату, управлінь відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, яке встановлює порядок визначення розмірів, нарахування та виплати премій державним службовцям, які займають посади державної служби категорії «Б» і «В» та працівникам, які виконують функції з обслуговування.

Окремо слід зупинитися на питанні призначення на посади державної служби. Відповідно до статті 21 Закону України «Про державну службу» вступ на державну службу здійснюється за результатами конкурсного відбору. Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 1 листопада 2016 року № 319 утворено Конкурсну комісію районної державної адміністрації на зайняття посад державної служби та затверджено її склад, Положення про конкурсну комісію на зайняття вакантних посад державної служби Бобровицької районної державної адміністрації.

Для забезпечення проведення конкурсу було проведено певні організаційні заходи: розроблено та затверджено Спеціальні вимоги до осіб, які претендують на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» і «В» на кожну штатну посаду державного службовця; ситуаційні завдання для посад категорії «Б». Під час проведення конкурсного відбору членами конкурсної комісії вивчаються загальні та спеціальні вимоги щодо освіти, досвіду роботи, знання законодавства, професійний рівень підготовки, вміння користуватися комп’ютерною технікою та офісним програмним забезпеченням, робота з людьми, вивчаються ділові та особистісні якості осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців.

Упродовж 2016 року конкурсною комісією районної державної адміністрації було проведено конкурси на зайняття 5 вакантних посад державної служби категорії «Б» і «В»: керівника відділу державної реєстрації, 2 спеціалістів апарату та 2 спеціалістів структурних підрозділів районної державної адміністрації. Щодо 2 переможців конкурсу на посади державної служби категорії «Б» було організовано проведення спеціальної перевірки відповідно до вимог статей 56-58 Закону України «Про запобігання корупції» та постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 271. 7 переможців конкурсного відбору у 2016 році пройшли перевірку, передбачену Законом України «Про очищення влади». За результатами конкурсного відбору у 2016 році на посади державної служби категорії «Б» і «В» призначено 20 осіб. Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 1025-р «Про затвердження плану проведення перевірок відповідно до Закону України «Про очищення влади», районною державною адміністрацією завершена робота з питань перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади» всіх працюючих державних службовців.

У зв’язку із введенням в дію нового законодавства про державну службу змінено порядок надання відпусток та відкликання з відпусток державних службовців. На даний час в апараті районної державної адміністрації максимальну тривалість додаткової відпустки за вислугу років (15 календарних днів) мають 4 державних службовців, 7 державних службовців ще не здобули право на отримання додаткових відпусток, оскільки їх стаж державної служби менше 5 років. У структурних підрозділах райдержадміністрації – 18 і 9 державних службовців відповідно.

На виконання статті 69 Закону України «Про державну службу» створено дисциплінарну комісію з розгляду дисциплінарних справ районної державної адміністрації. Законодавство про державну службу тісно переплітається з нормами антикорупційного законодавства України. Слід зазначити, що у 2016 році державні службовці категорії «Б» подавали декларацію двічі. Так, у лютому-березні 2016 року проведено декларування доходів державних службовців на виконання статті 12 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції». Усі державні службовці своєчасно надали відомості про майно, доходи, витрати, зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік за встановленою формою у паперовому вигляді. У вересні-жовтні 2016 року у зв’язку з початком функціонування Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави та місцевого самоврядування на сайті Національного агентства України з питань запобігання корупції, державні службовці категорії «Б» подали електронні декларації. Важливою складовою створення компетентного і професійного корпусу державних службовців, здатних ефективно та якісно виконувати завдання і функції держави, є системне навчання та підвищення кваліфікації державних службовців.

Державні службовці, інші працівники органів державної виконавчої влади підвищують професійні та фахові вміння і навички в Центрі підвищення кваліфікації або шляхом самоосвіти. За звітний період сертифікати про підвищення кваліфікації отримали 16 державних службовців районної державної адміністрації, з них 1 (голова районної державної адміністрації) – у НАДУ при Президентові України.

Продовжено практику проведення апаратних навчань як однієї з форм підвищення кваліфікації для працівників апарату та керівників структурних підрозділів райдержадміністрації з актуальних питань проходження державної служби, реалізації державної кадрової політики, запобігання і протидії проявам корупції.

Одним із напрямків кадрової роботи є нагородження кращих працівників району державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками України та відзнаками обласної, районної, міської рад, обласної та районної державних адміністрацій.

У 2016 році присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» 3 багатодітним жінкам району.

Відповідно до указу Президента України 72 представники району нагороджені відзнакою Президента України – пам’ятною медаллю «25 років виведення військ з Афганістану». 2 працівники району за вагомий внесок у соціально-економічний розвиток – відзнаками облдержадміністрації. Спільною Почесною грамотою районної державної адміністрації і районної ради нагороджено – 3 особи, Почесною грамотою районної державної адміністрації – 52 особи, з них 13 – державних службовців, Подяку голови райдержадміністрації оголошено 10 особам (2 держслужбовцям) та 2 колективам.

З інформаціями про стан криміногенної ситуації в районі, взаємодію з правоохоронними органами, реалізацію заходів, спрямованих на попередження порушень антикорупційного законодавства в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування за підсумками 2016 року виступили Тарас Балабайко, заступник начальника Бобровицького відділення поліції Ніжинського відділу поліції Головного управління Національної поліції України в Чернігівській області,Олександр Олєйніков,прокурор Бобровицького відділу Ніжинської місцевої прокуратури, Ірина Бушмич,начальник юридичного відділу апарату районної державної адміністрації.

За повідомленням Бобровицького відділення поліції Ніжинського відділу поліції головного управління Національної поліції України в Чернігівській області, упродовж 2016 року головні зусилля правоохоронних органів району були спрямовані на пріоритетні напрямки оперативно-службової діяльності, захисту особи, її життя, здоров’я, майнової безпеки, боротьби з незаконним обігом зброї, наркотичних засобів, захисту економічних відносин. Аналіз криміногенної ситуації на території району засвідчив, що більшість кримінальних правопорушень вчинюються в громадських місцях та на вулицях, з кожним роком зростає рівень вуличної злочинності, насамперед, пограбувань, розбійних нападів, тілесних ушкоджень. За 2016 рік до Бобровицького відділення поліції надійшло 5000 заяв та повідомлень про правопорушення, які вчинені або готуються, що на 36,7 відсотка більше, ніж у 2015 році (2015 рік – 2916).

Зареєстровано 790 кримінальних проваджень, у тому числі без урахування закритих – 536, що на 140 більше, ніж у минулому році (396). Особи встановлені по 162 кримінальних провадженнях, відсоток розкриття 41,5 при середньообласному показнику 37,5 відсотка. Серед кримінальних проваджень, зареєстрованих упродовж звітного року, 62 – особливо тяжких, 290 – тяжких, 61 – про умисні вбивства (та замахи), 22 – про умисне нанесення тяжких тілесних ушкоджень, 1 – про зґвалтування, 387 крадіжок, 11 грабежів, 15 – про шахрайства, 8 – про незаконне поводження зі зброєю, бойовими припасами або вибуховими речовинами, 22 – про злочини у сфері наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів, 10 – про злочини у сфері господарської діяльності, 7 – за збут наркотиків. У ході проведення операції «МАК-2016» було задокументовано 7 фактів вирощування наркомістких рослин на присадибних ділянках громадян, по яких порушені кримінальні провадження. До адміністративної відповідальності притягнуто 163 особи за самогоноваріння (2015 році – 194 особи), з них: 34 – за виготовлення, 129 – за зберігання. У громадських (крім вулиці) місцях скоєно 7 кримінальних правопорушень, на вулицях – 14, у стані алкогольного сп’яніння – 18, раніше судимими – 84 (29 осіб).

Разом з профілактикою правопорушень інспекторами Бобровицького відділення поліції особисто розкрито 78 правопорушень загальнокримінальної спрямованості, що складає 41,1 відсотка загальної кількості розкритих злочинів при середньообласному показнику – 28,5 відсотка. Вивчення шляхів вирішення проблем засвідчило те, що одним із найефективніших методів протидії вуличній злочинності є встановлення систем відеоспостереження в місцях можливих правопорушень, що дає змогу вчасно реагувати на порушення громадського порядку і вчинення злочинів, відіграє превентивну функцію, зупиняє бажання злочинців скоювати злочини, вчиняти правопорушення в публічних місцях. У районі процес встановлення камер відеоспостереження знаходиться на завершальному етапі, що сприятиме покращанню криміногенної ситуації.

За повідомленням Бобровицького відділу Ніжинської місцевої прокуратури, за 2016 рік у Єдиному реєстрі досудових розслідувань зареєстровано 734 кримінальних правопорушення, що на 29,9 відсотка більше, ніж за аналогічний період минулого року (2015 – 565). Закрито з реабілітуючих підстав 204 правопорушення, що на 10 більше, ніж у минулому році (2015 – 194), питома вага закритих правопорушень складає 27,8 відсотка. Усього обліковано (без урахування закритих за реабілітуючими підставами) 530 кримінальних правопорушень (2015 – 371), що на 42,9 відсотка більше. По області кількість облікованих кримінальних правопорушень зросла на 12,5 відсотка. Кількість облікованих особливо тяжких кримінальних правопорушень 7 (2015 – 8), що на 12,5 відсотка менше. Кількість тяжких кримінальних правопорушень 240 (2015 – 158), що на 51,9 відсотка більше. Правопорушень середньої тяжкості також збільшилось на 68,8 відсотка (з 109 у 2015 році до184 у звітному). На 3,1 відсотка збільшилося злочинів невеликої тяжкості (з 96 до 99). У порівнянні з минулим роком число скоєних кримінальних правопорушень проти життя та здоров’я особи залишається незмінним – 60. На рівні минулого року залишилася кількість зареєстрованих фактів смерті та зникнення безвісти (5), з 3 до 4 збільшилася кількість умисних вбивств, з 1 до 3 – умисних тяжких тілесних ушкоджень. Правопорушення проти волі, честі та гідності особи відсутні. У структурі кримінальних правопорушень більше половини (390) становлять правопорушення проти власності, що на 81,4 відсотка більше, ніж у 2015 році (2015 – 215). Число крадіжок збільшилося з 185 до 346 або на 87 відсотків, вимагань зареєстровано 1 (2015 – 0), розбоїв 1 (2015 – 0), привласнень, розтрат майна збільшилося з 1 до 8, грабежів з 9 до 11 або на 22,2 відсотка, з 15 до 13 зменшилася кількість шахрайств або на 13,3 відсотка. з 6 до 17 або на 64,7 відсотка зменшилося число викритих злочинів у сфері господарської діяльності. Не викрито жодного факту нецільового використання бюджетних коштів, шахрайства з фінансовими ресурсами, незаконної приватизації державного, комунального майна. На рівні минулорічного показника (4) залишилося число кримінальних правопорушень проти довкілля, з 24 до 14 або на 41,7 відсотка зменшилася кількість кримінальних правопорушень у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, з 19 до 14 або на 26,3 відсотка знижено показник правопорушень проти безпеки руху та експлуатації транспорту, громадського порядку – з 6 до 16 або на 64,7 відсотка, як і в минулому році не зареєстровано злочинів у сфері охорони державної таємниці, недоторканності державних кордонів, забезпечення призову та мобілізації, з 5 до 7 або на 40 відсотків збільшилася кількість злочинів проти правосуддя, не було правопорушень, як і в2015 році, проти встановленого порядку несення військової служби, до 1 збільшилися правопорушення у сфері безпеки виробництва. У звітному році злочини, пов’язані з хабарництвом, не викривалися, у 2015 – 1. Як і в минулому році, не зареєстровано зловживання повноваженнями службової особи юридичною особою, з 1 до 0 зменшилася кількість фактів службової недбалості, з 3 до 5 або на 40 відсотків – правопорушень проти виборчих, трудових та інших особистих прав і свобод людини і громадянина, зареєстровано 1 кримінальне провадження щодо невиплати заробітної плати чи інших установлених законом виплат, злочини про грубе порушення законодавства про працю, правопорушення проти миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку, проти основ національної безпеки не зареєстровані.

З 52 до 78 збільшилася кількість кримінальних правопорушень, вчинених особами, які раніше їх вчиняли, з 39 до 20 або на 48,7 відсотка зменшилося правопорушень, вчинених у стані алкогольного сп’яніння, з 42 до 20 або на 52,4 відсотка – вчинених групою осіб, з 9 до 0 зменшилася кількість правопорушень, вчинених неповнолітніми або за їх участі.

Не зареєстровано кримінальних правопорушень вчинених іноземцями.

У 161 кримінальному правопорушенні особам вручено повідомлення про підозру, з урахуванням правопорушень минулих років, з них 149 – зареєстровані у звітному періоді. За результатами досудового розслідування до суду скеровано 157 правопорушень, з яких 134 обліковано у звітному періоді, що на 14,7 відсотка менше, ніж у минулому році (2015 – 184).

З 206 до 396 або на 92,2 відсотка збільшилося число кримінальних правопорушень, у яких на кінець звітного періоду не прийнято кінцевого рішення. У структурі правопорушень цієї категорії без прийнятого рішення залишилося 3 (2015– 2) факти смерті та зникнення безвісти, у тому числі 2 (2015 – 0) умисних убивств, 1 (2015 – 0) умисних тяжких тілесних ушкоджень.

Ріст крадіжок, по яких не прийнято кінцевого рішення, становить 134,9 відсотка – 249 (2015 – 106).

Кількість грабежів, по яких не прийнято кінцеве рішення збільшилася з 3 до 10. Розбоїв, як і в минулому році, у звітному не зареєстровано.

На території Бобровицького району при Бобровицькому відділенні поліції Ніжинського відділу поліції головного управління Національної поліції України в Чернігівській області ізолятор тимчасового тримання не функціонує. На обліку в Бобровицькому районному відділі кримінальної виконавчої інспекції перебуває 67 засуджених осіб, з них 8 – відбувають покарання у виді громадських робіт, 3 – відбувають покарання у виді заборони здійснювати певну діяльність, 26 – порушники, на яких накладено адміністративне стягнення у виді громадських робіт. Крім того, органом кримінальної виконавчої інспекції здійснюється контроль стосовно осіб, які звільнені від відбування покарання у виді позбавлення волі з іспитовим строком, на даний час на обліку 55 осіб вказаної категорії. Упродовж звітного року засудженим відбування покарання з випробуванням не скасовувалося. Ніжинським міськрайонним судом протягом 2016 року ухвалено вироки, якими призначено покарання у вигляді штрафу на загальну суму близько 4 тис. гривень та які набрали законної сили, штраф сплачено в повному обсязі

У ході здійснення нагляду Ніжинською місцевою прокуратурою за 2016 рік надано 3 вказівки на усунення порушень, виявлених у ході проведених перевірок. Фактів незаконного затримання не встановлено.

Представницька діяльність місцевої прокуратури здійснюється у чіткій відповідності до вимог статті 23 Закону України «Про прокуратуру». Законом органам прокуратури надано повноваження здійснення представництва двох категорій, а саме: інтересів громадянина у випадках, якщо така особа не спроможна самостійно захистити свої порушені чи оспорювані права або реалізувати процесуальні повноваження через недосягнення повноліття, недієздатність або обмежену дієздатність; та інтересів держави. Місцевою прокуратурою постійно вивчається стан дотримання законодавства щодо захисту вказаної категорії громадян. Разом з тим, протягом звітного року випадків, де були б підстави для вжиття представницьких заходів в інтересах громадян не встановлено. Відповідно до колишнього закону про прокуратуру коло фізичних осіб, які могли бути захищені засобами прокурорського представництва, було набагато ширшим. Зокрема позови могли бути поданими в інтересах малозабезпечених громадян, громадян, які через поважний вік, стан здоров’я не могли самостійно захистити свої права. На даний час такою категорією осіб опікуються центри вторинної юридичної допомоги при управліннях юстиції.

У зв’язку з тим, що коло фізичних осіб, інтереси яких може представляти прокуратура, досить обмежене, більше уваги приділялося захисту інтересів держави. А у зв’язку з набранням чинності змін до Конституції України органи прокуратури з 01.10.2016 позбавлені можливості здійснювати представництво інтересів громадян у суді. «Інтереси держави» є оціночним поняттям, прокурору в кожному конкретному випадку надано право самостійно визначати, у чому полягає порушення інтересів держави. Саме тому позовна діяльність прокуратури не обмежується лише позовами в інтересах центральних органів виконавчої влади. Значна кількість позовів заявляється в інтересах територіальних громад.

У звітному році апаратом місцевої прокуратури розпочато 12 кримінальних проваджень під час реалізації представницьких повноважень, з яких 4 – у бюджетній сфері, 2 – з питань державної та комунальної власності, по одному – у сфері охорони навколишнього природного середовища, порушення законодавства про оплату праці, щодо житлових прав громадян та 3 – у земельній сфері. По Бобровицькому району обліковано 4 кримінальних правопорушення (2 – у бюджетній сфері, 1 – щодо комунальної власності, 1 – у сфері земельних відносин).

У цілому в 2016 році заявлено 19 позовів на 5 млн. 205 тис. грн. Уже задоволено позовів на суму 5 млн. 165 тис. грн та реально виконано їх на суму 2 млн. 581 тис. гривень. По Бобровицькому району пред’явлено 4 позови та задоволено судом 2 позови 2015 року на загальну суму 336,5 тис. грн. В інтересах неповнолітніх заявлено 1 позов про визнання права власності на земельні ділянки в порядку спадкування на суму 90 тис. грн, який судом задоволено.В інтересах держави заявлено 2 позови у сфері земельних відносин в особі головного управління Держгеокадастру в Чернігівській області про визнання недійсним свідоцтва про право власності на нерухоме майно та скасування реєстраційного запису в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, які судом задоволені, та 3 позови у сфері державної та комунальної власності на суму більше 244 тис. гривень в інтересах органів місцевого самоврядування про передачу в комунальну власність відумерлої спадщини, про передачу безхазяйного майна у власність територіальної громади, усі позови були задоволені судом. У звітному році місцевою прокуратурою розглянуто 6 інформаційних запитів, за результатами розгляду відмовлено у задоволенні 4 запитів у зв’язку з тим, що розпорядник інформації (Ніжинська місцева прокуратура) не володіє відповідно до компетенції, передбаченої законодавством, інформацією, щодо отримання якої їх подано, на 1 запит надано роз’яснення, 1 запит надіслано для вирішення іншим розпорядникам. Усі інформаційні запити вирішено протягом встановленого законодавством строку. По Бобровицькому району запити на інформацію не розглядалися.

Упродовж 2016 року по Бобровицькому району вирішено 212 звернень, з яких 103 направлено за належністю до інших відомств, на інші надано роз’яснення. На особистому прийомі прийнято 23 звернення. Порушень строку розгляду звернень не допущено. Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян», яким розширено шляхи надходження звернень до відповідних органів за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку, Ніжинською місцевою прокуратурою запроваджено можливість подання громадянами усних звернень за допомогою засобів телефонного зв’язку, тобто через телефони «гарячі лінії», та надіслання звернень з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронні звернення).

З метою реалізації принципу гласності Ніжинською місцевою прокуратурою протягом 2016 року вжито низку заходів щодо інформування громадян про роботу прокуратури через засоби масової інформації. Зокрема створено сайт місцевої прокуратури, налагоджено співпрацю з засобами масової інформації, 2016 році організовано та проведено 48 виступів у засобах масової інформації. На виконання вимог Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Указів Президента України, актів Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів райдержадміністрацією постійно вживаються заходи щодо організації належної взаємодії з Бобровицьким відділенням Ніжинського відділу поліції ГУ НП України в Чернігівській області, Бобровицьким відділом Ніжинської місцевої прокуратури, іншими правоохоронними органами, юрисдикція яких поширюється на район з метою забезпечення дотримання норм Конституції та законів України, правопорядку, захисту прав і свобод громадян.

Зокрема, питання щодо забезпечення правопорядку, захисту прав і свобод громадян, профілактики адміністративних та інших правопорушень, протидії злочинності та корупції двічі на рік розглядаються на засіданнях колегії райдержадміністрації, на нарадах при голові райдержадміністрації за участю керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади За результатами розгляду приймаються відповідні рішення колегії, розпорядження, даються доручення голови райдержадміністрації, у яких передбачаються конкретні заходи, що спрямовані на організацію взаємодії органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та правоохоронних органів з вищевказаних питань. На нарадах з питань взаємодії з правоохоронними органами посадові особи Ніжинського відділу поліції ГУ НП України в Чернігівській області, Бобровицького відділу Ніжинської місцевої прокуратури інформують про результати діяльності та проблемні питання, які потребують спільного вирішення.

Керівництво правоохоронних органів тісно співпрацює з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування району, бере участь у роботі комісій, робочих груп, інших консультативно-дорадчих органах райдержадміністрації, надає консультації громадянам та представникам юридичних осіб, проводить робочі зустрічі з посадовими особами та представниками територіальних громад району з метою вирішення питань, пов’язаних із виконанням наданих повноважень. Необхідна інформація для здійснення заходів із забезпечення дотримання вимог законодавства та захисту інтересів держави надавалась також і правоохоронними органами області. Спільно з правоохоронними органами, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями проводиться робота щодо забезпечення виконання Закону України «Про запобігання корупції».

Так, розпорядженням голови райдержадміністрації від 30 червня 2016 року № 174 на виконання законів України «Про запобігання корупції» та «Про засади державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційну стратегію) на 2014-2017 роки», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 3 червня 2016 року № 306 «Про антикорупційну програму в обласній державній адміністрації» затверджено програму запобігання та протидії корупції в Бобровицькому районі на 2016-2017 роки. З метою реалізації зазначених нормативно-правових актів та програмних документів державного, обласного та районного рівнів проводиться відповідна робота. Положення Закону України «Про запобігання корупції» вивчалися на заняттях у школах правової освіти, навчаннях апарату, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації. Працівниками апарату та структурних підрозділів райдержадміністрації, а також правоохоронних органів, направлялись публікації з питань дотримання антикорупційного законодавства до районної газети «Наше життя» з метою формування негативного ставлення громадян до проявів корупції і залучення їх до участі в антикорупційній діяльності. Відповідна профілактична робота здійснюється відділом управління персоналом апарату райдержадміністрації під час проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державних службовців. Особлива увага приділяється недопущенню виникнення конфлікту інтересів, у тому числі реального і потенційного, або спільної роботи близьких осіб, що мали б пряме підпорядкування. Також при призначенні осіб на посади державних службовців в установленому порядку проводиться спецперевірка, у тому числі стосовно фактів притягнення до відповідальності за порушення антикорупційного законодавства. На виконання прикінцевих положень Закону України «Про запобігання корупції» службові особи, які на день початку роботи системи електронного декларування займали згідно зі статтею 50 цього Закону відповідальне становище і посади яких належать до категорії «Б», подали щорічні електронні декларації за 2015 рік у порядку, установленому цим Законом. Усі декларанти зробили це вчасно, тобто до 30 жовтня 2016 року. Порушень щодо достовірності надання інформації фінансового характеру виявлено не було.

Звернення громадян та юридичних осіб щодо фактів порушення антикорупційного законодавства до райдержадміністрації не надходили.

В установленому порядку проводиться робота практичної реалізації положень Закону України «Про доступ до публічної інформації». Зокрема, розпорядження голови районної державної адміністрації розміщуються на її офіційному сайті. Порушень порядку розгляду запитів на одержання публічної інформації не виявлено. Усі відповіді на інформаційні запити громадян та юридичних осіб надаються вчасно та в установленому порядку.

У зв’язку з тим, що розпорядження голови обласної державної адміністрації від 03.06.2016 № 306 «Про антикорупційну програму в обласній державній адміністрації» втратило чинність, на даний час юридичним відділом апарату райдержадміністрації проводиться робота щодо підготовки документів районної державної адміністрації для забезпечення виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 21.02.2017 № 100 «Про антикорупційну програму в обласній державній адміністрації».

За підсумками розгляду питань порядку денного прийнято три розпорядження та одне протокольне рішення.



Відділ організаційно-інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації

Назад



18 Жовтня 2017 11:34
10 Жовтня 2017 09:20