Бобровицька РДА
Анонси
















Назад

Звернення громадян за підсумками І півріччя 2017 року

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та №110 «Про притягнення посадових осіб до відповідальності за незадовільний стан роботи зі зверненнями громадян» районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування району за відповідний період вживалися заходи щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян.

За І півріччя 2017 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 245 звернень, що менше на 31 звернення ніж у 2016 році (276). Листів – 242 (2016 – 162), на особистому прийомі побувало 3 відвідувачі (2016 – 14).

З 245 звернень позитивно вирішено 183 звернення.

За рішенням районної комісії з розгляду заяв щодо надання матеріальної допомоги, згідно з розпорядженнями голови районної державної адміністрації у І півріччі 2017 року громадянам надано 58 650 гривень матеріальної допомоги.

Від інвалідів війни, учасників війни звернень не надходило, учасників бойових дій (учасників АТО) 19 звернень, інвалідів І групи – 14 звернень, інвалідів ІІ групи – 4 звернення, дітей війни – 0, багатодітних сімей – 4, ветеранів праці, пенсіонерів – 17.

Індивідуальних звернень надійшло – 238 (2016 - 266), колективних – 6 (2016 - 4), без підпису – 1 (2016 - 6). Зареєстровано 5 повторних звернень (2016 – 6).

Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 245 різних питання.

155 звернень надіслано на адресу вищестоящих органів (2016 - 172).

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях на Урядову гарячу лінію та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.

На Урядову гарячу лінію за І півріччя 2017 року надійшло 149 звернень, 136 звернень вирішено позитивно, по решті – дано роз’яснення. Звернення переважно стосувалися призначення субсидії та затримки соціальних виплат.

На телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації надійшло 2 звернення, по яких дано роз’яснення.

Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.

Назад



08 Липня 2017 15:33