11 квітня 2012
Інформація щодо розгляду звернень громадян, що надійшли
на адресу районної державної адміністрації за ІІ півріччя 2019 року
На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», було проведено аналіз й узагальнення даних про роботу зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування та підготовані довідкові матеріали за 2018 рік про підсумки проведеної роботи згідно з вимогами зазначеного Указу та статистичний звіт за формою, що додається.
Відділи, структурні підрозділи райдержадміністрації спрямовують свою роботу на покращення добробуту громадян, їх соціального захисту, своєчасне вирішення проблем різноманітних сфер життєдіяльності населення.
Звернення громадян щоквартально аналізуються та доводяться до відома голови, заступників голови на оперативних нарадах голови райдержадміністрації за участю керівників відділів, управлінь, де постійно наголошується про персональну відповідальність посадових осіб за належне виконання обов’язків при розгляді звернень громадян.
З метою надання методичної та практичної роботи на місцях проведено перевірку стану роботи зі зверненнями громадян, підвищення рівня виконавської дисципліни та відповідальності посадових осіб, які відповідають за цю ділянку роботи у виконкомах Вороньківської та Соколівської сільських рад. Відповідно було підготовлено аналітичні довідки та надіслано для усунення виявлених недоліків.
У 8 населених пунктах району проведено виїзні дні-приймальні, де звернулись 29 осіб. На всі порушені питання були дані відповіді при спілкуванні.
«Прямих телефонних зв’язків» з керівниками відділів, управлінь районної державної адміністрації було проведено 11. Де звернулося 15 осіб.
Довідки про стан роботи із зверненнями громадян за 2018 рік, за І квартал, І півріччя, 9 місяців 2019 року надіслано міському, сільським головам, керівникам структурних підрозділів для відповідного реагування.
У районній газеті «Наше життя» надруковано статтю про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2018 році, інформацію за 2018 рік, І квартал, І півріччя, 9 місяців 2019 року і висвітлено на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації.
У 2019 році на адресу районної державної адміністрації надійшло 250 звернень, що менше на 56 звернення ніж у 2018 році (506). Листів – 250(2018– 504).
З 250 звернень позитивно вирішено 167 звернень.
Від інвалідів війни, учасників війни звернень не надходило, від інвалідів І групи – 2 звернення, інвалідів ІІ групи – 4 звернення, інвалідів ІІІ групи – 2, багатодітних сімей – 6, ветеранів праці, пенсіонерів – 35.
Індивідуальних звернень надійшло – 248 (2018 - 297), колективних – 2 (2018- 9), без підпису – 2. Зареєстровано 8 повторних звернень (2018 – 11).
Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 250 питань, з них: з питань соціальної політики, соціального захисту населення надійшло 96 звернень, які стосувалися призначення субсидії на житлово-комунальні послуги, виплати соціальної допомоги малозабезпеченим родинам та допомоги при народженні дитини, надання матеріальної допомоги (2018-131);
З питань роботи комунального господарства надійшло 25 звернень (2018 - 40), які стосувалися відсутності водопостачання, вартості житлово-комунальних послуг, якості послуги електропостачання, газопостачання, ремонту місцевих доріг
З питань аграрної політики та земельних відносин надійшло 32 звернення (2018 - 26). Порушене питання стосувалося оформлення права власності на землю .
242 звернення надіслано на адресу вищестоящих органів (2018 - 239).
За звітний період до 15 днів розглянуто 239 звернень, до 30 днів – 11 звернень, 11 – перебуває на виконанні.
Особлива увага приділяється вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях на Урядову гарячу лінію та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.
На урядову «гарячу лінію» у 2019 році надійшло 232 звернення, 159 звернень вирішено позитивно, по решті – дано роз’яснення. Звернення переважно стосувалися призначення субсидії, надання роз’яснення щодо умов призначення житлової субсидії, затримки соціальних виплат малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям, призначення грошової виплати за зекономлену житлову субсидію, якості послуги електропостачання, ремонту доріг, відновлення вуличного освітлення.
На телефонну «гарячу лінію» голови облдержадміністрації звернень не надходило.
Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.
Інформація щодо розгляду звернень громадян, що надійшли
на адресу районної державної адміністрації за І півріччя 2019 року
На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та №110 «Про притягнення посадових осіб до відповідальності за незадовільний стан роботи зі зверненнями громадян» районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування району за відповідний період вживалися заходи щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян.
Відділи, структурні підрозділи райдержадміністрації спрямовують свою роботу на покращення добробуту громадян, їх соціального захисту, своєчасне вирішення проблем різноманітних сфер життєдіяльності населення.
Звернення громадян щоквартально аналізуються та доводяться до відома голови, заступників голови на оперативних нарадах голови райдержадміністрації за участю керівників відділів, управлінь, де постійно наголошується про персональну відповідальність посадових осіб за належне виконання обов’язків при розгляді звернень громадян.
З метою надання методичної та практичної роботи на місцях проведено перевірку стану роботи зі зверненнями громадян, підвищення рівня виконавської дисципліни та відповідальності посадових осіб, які відповідають за цю ділянку роботи у виконкомах Вороньківської та Соколівської сільських рад. Відповідно було підготовлено аналітичні довідки та надіслано для усунення виявлених недоліків.
У 5 населених пунктах району проведено виїзні дні-приймальні. В с.Кобижча до керівництва району надійшло 4 звернення (з них 2 колективні) порушено питання, які стосувалися надання допомоги безпритульному, відсутності вуличного освітлення у вечірні години, можливого відкриття автобусного маршруту Кобижча–Бобровиця, незадовільного стану доріг, відключення газопостачання в сільській амбулаторії. Відповіді на звернення дано при спілкуванні.
У с.Рудьківка звернулося 4 особи. Порушені питання стосувалися ремонту ділянки дороги Рудьківка–Сухиня, порядку нарахування пенсії за віком, встановлення огорожі у Сухинській ЗОШ І-ІІІ ст. Відповіді на звернення дано при спілкуванні.
У с.Стара Басань до керівництва району звернулося 13 осіб. У зверненнях порушено питання, які стосувалися капітального та ямкового ремонту деяких ділянок дороги по вулиці М.Зуба, незадовільної роботи телефону, роз’яснення стосовно умов призначення субсидії на житлово-комунальні послуги, порядку надання земельної ділянки під сінокіс. Роз’яснення на звернення були дані при спілкуванні, на інші – дано доручення відповідним службам.
У с.Озеряни надійшло 4 звернення ( з них 2 колективні). У зверненнях порушеного питання, які стосувалися виділення земельної ділянки під пасовище, затримки виплати заробітної плати вчителям Озерянської ЗОШ І-ІІІ ст., надання роз’яснення стосовно умов призначення субсидії на житлово-комунальні послуги, перерахунку розміру пенсії. На всі звернення були дані роз’яснення при спілкуванні.
«Прямих телефонних зв’язків» з керівниками відділів, управлінь районної державної адміністрації було проведено 6.
Довідки про стан роботи із зверненнями громадян за 2018 рік, за І квартал та І півріччя 2019 року надіслані міському, сільським головам, керівникам структурних підрозділів для відповідного реагування.
У районній газеті «Наше життя», на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації висвітлено інформація за 2018 рік, І квартал та І півріччя 2019 року.
За І півріччя 2019 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 153 звернення, що більше на 31 звернення ніж у 2018 році (122).
З 153 звернень позитивно вирішено 56 звернень.
Від інвалідів війни, учасників війни звернень не надходило, інвалідів І групи – 2 звернення, інвалідів ІІ групи – 1 звернень, інвалідів ІІІ групи - 2, дітей війни – 2, багатодітних сімей –3, ветеранів праці, пенсіонерів – 15.
Індивідуальних звернень надійшло – 152 (2018 - 109), колективних – 1 (2018 - 2), без підпису – 0 (2018 - 2). Повторних – 4 звернень(2018 - 8).
Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 122 різних питання.
149 звернення надіслано на адресу вищестоящих органів (2018 - 81).
З питань соціальної політики, соціального захисту населення надійшло 47 звернень (2018 - 29), які стосувалися призначення субсидії на житлово-комунальні послуги, виплати соціальної допомоги малозабезпеченим родинам та допомоги при народженні дитини, надання матеріальної допомоги.
З питань аграрної політики та земельних відносин надійшло 7 звернень (2018 - 10). Порушені питання стосувалися оформлення права власності на землю.
З питань роботи комунального господарства надійшло 12 звернень (2018 - 14), які стосувалися розчистки снігу, ремонту місцевих доріг, забезпечення балонним газом, відсутності послуги електропостачання.
За звітний період до 15 днів розглянуто 128 звернень, до 30 днів – 1 звернення.
Особлива увага приділяється вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях на урядову «гарячу лінію» та телефонну «гарячу лінію» голови облдержадміністрації.
На урядову «гарячу лінію» за І півріччя 2019 року надійшло 134 звернення, 72 звернення вирішено позитивно, по решті – дано роз’яснення. Звернення переважно стосувалися призначення субсидії на житлово-комунальні послуги, виплати соціальної допомоги малозабезпеченим родинам та допомоги при народженні дитини.
На телефонну «гарячу лінію» голови облдержадміністрації надійшло 2 звернення, одне було вирішено позитивно, на інше – дано роз’яснення.
Районною державною адміністрацією і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.
Інформація щодо розгляду звернень громадян, що надійшли
на адресу районної державної адміністрації у 2018 року
У 2018 році на адресу районної державної адміністрації надійшло 306 звернень, що менше на 202 звернення ніж у 2017 році (508). Листів – 300(2017– 504), на особистому прийомі побувало 5 відвідувачі (2017 – 4). З 306 звернень позитивно вирішено 98 звернень.
Від інвалідів війни звернень не надходило, від учасників війни – 1, діти війни-1, звернення інвалідів І групи – 10 звернень, інвалідів ІІ групи – 10 звернень, багатодітних сімей – 9, ветеранів праці, пенсіонерів – 36.
Індивідуальних звернень надійшло – 297 (2017 - 498), колективних – 9 (2017 - 8), без підпису – 3 (2017 - 2). Зареєстровано 11 повторних звернень (2017 – 8).
Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 306 питань, з них: з питань соціальної політики, соціального захисту населення надійшло 131 звернення, які стосувалися призначення субсидії на житлово-комунальні послуги, виплати соціальної допомоги малозабезпеченим родинам та допомоги при народженні дитини, надання матеріальної допомоги (2017-33);
З питань роботи комунального господарства надійшло 40 звернень (2017 - 18), які стосувалися відсутності водопостачання, вартості житлово-комунальних послуг, якості послуги електропостачання, газопостачання.
З питань аграрної політики та земельних відносин надійшло 26 звернень (2017 - 6). Порушене питання стосувалося власності на землю.
239 звернень надіслано на адресу вищестоящих органів (2017 - 278).
За звітний період до 15 днів розглянуто 261 звернення, до 30 днів – 15 звернень, 19 – перебуває на виконанні.
Особлива увага приділяється вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях на Урядову гарячу лінію та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.
На Урядову гарячу лінію у 2018 році надійшло 237 звернень, 76 звернень вирішено позитивно, по решті – дано роз’яснення. Звернення переважно стосувалися призначення субсидії, надання роз’яснення щодо умов призначення субсидії, затримки соціальних виплат малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям, призначення грошової виплати за зекономлену житлову субсидію, якості послуги електропостачання, ліквідації сміттєзвалищ.
На телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації надійшло 4 звернення, по яких дано роз’яснення.
Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.
За 9 місяців 2018 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 184 звернення у т.ч. 6 звернень надійшло на особистих прийомах першого заступника, заступника голови, керівника апарату районної державної адміністрації( 2017-3 відвідувачі), що менше на 157 звернень ніж у 2017 році (341). Листів – 178 (2017 – 338),
З 178 звернення позитивно вирішено 76 звернень.
Від інвалідів війни звернень не надходило, від учасників війни - 1 звернення інвалідів І групи – 7 звернень, інвалідів ІІ групи – 10 звернень, дітей війни – 0, багатодітних сімей – 7, ветеранів праці, пенсіонерів – 32.
Індивідуальних звернень надійшло – 164 (2017 - 332), колективних – 6 (2017 - 8), без підпису – 2 (2017 – 1). Зареєстровано 11 повторних звернень (2017 – 5).
Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 172 питання.
118 звернень надіслано на адресу вищестоящих органів (2017 - 219).
З питань соціальної політики, соціального захисту населення надійшло 47 звернень, які стосувалися призначення субсидії на житлово-комунальні послуги, виплати соціальної допомоги малозабезпеченим родинам та допомоги при народженні дитини, надання матеріальної допомоги.
З питань роботи комунального господарства надійшло 35 звернень (2017 - 11), які стосувалися відсутності водопостачання, вартості житлово-комунальних послуг, підключення послуги електропостачання, газопостачання
З питань аграрної політики та земельних відносин надійшло 14 звернень (2017 - 3). Порушені питання стосувалися оформлення права власності на землю.
За звітний період до 15 днів розглянуто 145 звернень, до 30 днів – 10 звернень, 4 – перебуває на виконанні.
З метою надання методичної та практичної роботи на місцях проведено перевірку стану роботи зі зверненнями громадян, підвищення рівня виконавської дисципліни та відповідальності посадових осіб, які відповідають за цю ділянку роботи у виконкомах Вороньківської та Соколівської сільських рад. Відповідно було підготовлено аналітичні довідки та надіслано для усунення виявлених недоліків.
На засіданнях колегії районної державної адміністрації за участі начальників управлінь, відділів районної державної адміністрації було розглянуто питання про стан виконавської дисципліни, організації виконання завдань, визначених законами України, актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, власними рішеннями, реагування на запити та звернення депутатів усіх рівнів, роботи зі зверненнями громадян та з питань управління персоналом за підсумками 2018 року. Прийняте розпорядження голови районної державної адміністрації від 31.07.2018 №348 надіслано керівникам управлінь, відділів, інших структурних підрозділів.
У 10 населених пунктах району проведено виїзні дні-приймальні.
«Прямих телефонних зв’язків» з керівниками відділів, управлінь районної державної адміністрації було проведено 9. Де звернулося 14 осіб.
Особлива увага приділяється вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях на Урядову гарячу лінію та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.
На Урядову гарячу лінію за 9 місяців 2018 року надійшло 116 звернень, 65 звернень вирішено позитивно, по решті – дано роз’яснення. Звернення переважно стосувалися призначення субсидії, надання роз’яснення щодо умов призначення субсидії та затримки соціальних виплат малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям.
На телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації надійшло 4 звернення, по яких дано роз’яснення.
Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.
За І півріччя 2018 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 122 звернення, що менше на 123 звернення ніж у 2017 році (245). У т.ч. 6 звернень надійшло на особистих прийомах першого заступника, заступника голови, керівника апарату районної державної адміністрації.
З 122 звернень позитивно вирішено 49 звернень.
Від інвалідів війни, учасників війни звернень не надходило, інвалідів І групи – 3 звернення, інвалідів ІІ групи – 9 звернень, дітей війни – 0, багатодітних сімей – 5, ветеранів праці, пенсіонерів – 25.
Індивідуальних звернень надійшло – 109 (2017 - 238), колективних – 2 (2017 - 6), без підпису – 2 (2017 - 1). Повторних – 8 звернень(2017 - 5).
Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 122 різних питання.
81 звернення надіслано на адресу вищестоящих органів (2017 - 155).
З питань соціальної політики, соціального захисту населення надійшло 29 звернень, які стосувалися призначення субсидії на житлово-комунальні послуги, виплати соціальної допомоги малозабезпеченим родинам та допомоги при народженні дитини, надання матеріальної допомоги.
З питань аграрної політики та земельних відносин надійшло 10 звернень (2017 - 3). Порушені питання стосувалися оформлення права власності на землю.
З питань роботи комунального господарства надійшло 14 звернень (2017 - 8), які стосувалися розчистки снігу, ремонту місцевих доріг, забезпечення балонним газом, відсутності послуги електропостачання.
За звітний період до 15 днів розглянуто 96 звернень, до 30 днів – 4 звернення.
На Урядову гарячу лінію за І півріччя 2018 року надійшло 79 звернень, 41 звернення вирішено позитивно, по решті – дано роз’яснення. Звернення переважно стосувалися призначення субсидії на житлово-комунальні послуги, виплати соціальної допомоги малозабезпеченим родинам та допомоги при народженні дитини.
На телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації надійшло 2 звернення, одне було вирішено позитивно, на інше – дано роз’яснення.
Районною державною адміністрацією і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.
За І квартал 2018 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 64 звернення, що менше на 78 звернень ніж у 2017 році (142). У т.ч. 5 звернень надійшло на особистих прийомах керівника апарату районної державної адміністрації та заступника голови районної державної адміністрації.
З 64 звернень позитивно вирішено 34 звернення.
Від інвалідів війни, учасників війни звернень не надходило, інвалідів І групи – 1 звернення, інвалідів ІІ групи – 8 звернень, дітей війни – 0, багатодітних сімей – 4, ветеранів праці, пенсіонерів – 16.
Індивідуальних звернень надійшло – 63 (2017 - 141), колективних – 1 (2017 - 1), без підпису – 2 (2017 - 0). Повторних – 2 звернення.
Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 64 різних питання.
48 звернень надіслано на адресу вищестоящих органів (2017 - 136).
З питань соціальної політики, соціального захисту населення надійшло 22 звернення, які стосувалися призначення субсидії на житлово-комунальні послуги, виплати соціальної допомоги малозабезпеченим родинам та допомоги при народженні дитини.
З питань аграрної політики та земельних відносин надійшло 6 звернень (2017 - 1). Порушені питання стосувалися оформлення права власності на землю.
З питань роботи комунального господарства надійшло 3 звернення (2017 - 5), які стосувалися розчистки снігу, ремонту місцевих доріг.
За звітний період до 15 днів розглянуто 61 звернення, до 30 днів – 3 звернення.
Особлива увага приділяється вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях на Урядову гарячу лінію та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.
На Урядову гарячу лінію за І квартал 2018 року надійшло 46 звернень, 32 звернення вирішено позитивно, по решті – дано роз’яснення. Звернення переважно стосувалися призначення субсидії на житлово-комунальні послуги, виплати соціальної допомоги малозабезпеченим родинам та допомоги при народженні дитини.
На телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації надійшло 1 звернення, яке було вирішено позитивно.
Районною державною адміністрацією і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.
У 2017 році на адресу районної державної адміністрації надійшло 508 звернень, що менше на 206 звернень ніж у 2016 році (714). Листів – 504 (2016 – 691), на особистому прийомі побувало 4 відвідувачі (2016 – 23).
З 508 звернень позитивно вирішено 393 звернення.
За рішенням районної комісії з розгляду заяв щодо надання матеріальної допомоги, згідно з розпорядженнями голови районної державної адміністрації за поточний рік надано матеріальної допомоги громадянам району в сумі 129 100 гривень.
Від інвалідів війни, учасників війни, учасників бойових дій – 26 звернень, інвалідів І, ІІ групи, ІІІ групи – 31 звернення, дітей війни – 4, багатодітних сімей – 10, ветеранів праці, пенсіонерів – 25.
Індивідуальних звернень надійшло – 498 (2016 - 698), колективних – 8 (2016 - 9), без підпису – 2 (2016 - 7). Зареєстровано 8 повторних звернень (2016 – 14).
Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 508 питань, з них: 228 стосувалися соціального захисту населення (призначення субсидії на житлово-комунальні послуги; отримання соціальних виплат, виділення матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових проблем (33); 151 – охорони здоров’я (виділення матеріальної допомоги на лікування).
З питань роботи комунального господарства надійшло 18 звернень (2016 - 8), які стосувалися відсутності водопостачання, вартості житлово-комунальних послуг, якості послуги електропостачання.
З питань аграрної політики та земельних відносин надійшло 6 звернень (2016 - 21). Порушене питання стосувалося власності на землю.
278 звернень надіслано на адресу вищестоящих органів (2016 - 481).
За звітний період до 15 днів розглянуто 465 звернень, до 30 днів – 29 звернень, 14 – перебуває на виконанні.
Особлива увага приділяється вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях на Урядову гарячу лінію та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.
На Урядову гарячу лінію у 2017 році надійшло 264 звернення, 238 звернень вирішено позитивно, по решті – дано роз’яснення.
Звернення переважно стосувалися призначення субсидії, надання роз’яснення щодо умов призначення субсидії, затримки соціальних виплат малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям, призначення грошової виплати за зекономлену житлову субсидію, якості послуги електропостачання, ліквідації сміттєзвалищ.
На телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації надійшло 3 звернення, по яких дано роз’яснення.
За 9 місяців 2017 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 341 звернення, що менше на 104 звернення ніж у 2016 році (445). Листів – 338 (2016 – 423), на особистому прийомі побувало 3 відвідувачі (2016 – 22). З 341 звернення позитивно вирішено 201 звернення.
За рішенням районної комісії з розгляду заяв щодо надання матеріальної допомоги, згідно з розпорядженнями голови районної державної адміністрації за 9 місяців 2017 року громадянам надано 88 000 гривень матеріальної допомоги.
Від інвалідів війни, учасників війни звернень не надходило, учасників бойових дій (учасників АТО) 21 звернення, інвалідів І групи – 22 звернення, інвалідів ІІ групи – 9 звернень, дітей війни – 0, багатодітних сімей – 8, ветеранів праці, пенсіонерів – 23.
Індивідуальних звернень надійшло – 332 (2016 - 266), колективних – 8 (2016 - 4), без підпису – 1 (2016 - 6). Зареєстровано 5 повторних звернень (2016 – 6).
Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 341 питання.
188 звернень надіслано на адресу вищестоящих органів (2016 - 219).
З питань роботи комунального господарства надійшло 11 звернень (2016 - 7), які стосувалися відсутності водопостачання, вартості житлово-комунальних послуг, якості послуги електропостачання.
З питань аграрної політики та земельних відносин надійшло 3 звернення (2016 - 11). Порушене питання стосувалося власності на землю.
За звітний період до 15 днів розглянуто 321 звернення, до 30 днів – 16 звернень, 4 – перебуває на виконанні.
Особлива увага приділяється вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях на Урядову гарячу лінію та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.
На Урядову гарячу лінію за 9 місяців 2017 року надійшло 179 звернень, 147 звернень вирішено позитивно, по решті – дано роз’яснення. Звернення переважно стосувалися призначення субсидії, надання роз’яснення щодо умов призначення субсидії та затримки соціальних виплат малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям.
На телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації надійшло 3 звернення, по яких дано роз’яснення.
На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та №110 «Про притягнення посадових осіб до відповідальності за незадовільний стан роботи зі зверненнями громадян» районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування району за відповідний період вживалися заходи щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян.
За І півріччя 2017 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 245 звернень, що менше на 31 звернення ніж у 2016 році (276). Листів – 242 (2016 – 162), на особистому прийомі побувало 3 відвідувачі (2016 – 14).
З 245 звернень позитивно вирішено 183 звернення.
За рішенням районної комісії з розгляду заяв щодо надання матеріальної допомоги, згідно з розпорядженнями голови районної державної адміністрації у І півріччі 2017 року громадянам надано 58 650 гривень матеріальної допомоги.
Від інвалідів війни, учасників війни звернень не надходило, учасників бойових дій (учасників АТО) 19 звернень, інвалідів І групи – 14 звернень, інвалідів ІІ групи – 4 звернення, дітей війни – 0, багатодітних сімей – 4, ветеранів праці, пенсіонерів – 17.
Індивідуальних звернень надійшло – 238 (2016 - 266), колективних – 6 (2016 - 4), без підпису – 1 (2016 - 6). Зареєстровано 5 повторних звернень (2016 – 6).
Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 245 різних питання.
155 звернень надіслано на адресу вищестоящих органів (2016 - 172).
Особлива увага приділяється вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях на Урядову гарячу лінію та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.
На Урядову гарячу лінію за І півріччя 2017 року надійшло 149 звернень, 136 звернень вирішено позитивно, по решті – дано роз’яснення. Звернення переважно стосувалися призначення субсидії та затримки соціальних виплат.
На телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації надійшло 2 звернення, по яких дано роз’яснення.
Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.
На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та №110 «Про притягнення посадових осіб до відповідальності за незадовільний стан роботи зі зверненнями громадян» районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування району за відповідний період вживалися заходи щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян.
За І квартал 2017 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 142 звернення, що менше на 39 звернень ніж у 2016 році (181).
З 142 звернень позитивно вирішено 111 звернень.
За рішенням районної комісії з розгляду заяв щодо надання матеріальної допомоги, згідно з розпорядженнями голови районної державної адміністрації у І кварталі 2017 року громадянам надано 30 000 гривень матеріальної допомоги.
Від інвалідів війни, учасників війни звернень не надходило, учасників бойових дій (учасників АТО) 18 звернень, інвалідів І групи – 6 звернень, інвалідів ІІ групи – 2 звернення, дітей війни – 0, багатодітних сімей – 1, ветеранів праці, пенсіонерів – 11.
Індивідуальних звернень надійшло – 141 (2016 - 178), колективних – 1 (2016 - 2), без підпису – 0 (2016 - 1).
Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 142 різних питання.
136 звернень надіслано на адресу вищестоящих органів (2016 - 138).
З питань роботи комунального господарства надійшло 5 звернень (2016 - 3), які стосувалися відсутності водопостачання.
З питань аграрної політики та земельних відносин надійшло 1 звернення (2016 - 2). Порушене питання стосувалося власності на землю.
За звітний період до 15 днів розглянуто 138 звернень, до 30 днів – 4 звернення.
Особлива увага приділяється вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях на Урядову гарячу лінію та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.
На Урядову гарячу лінію за І квартал 2017 року надійшло 134 звернення, 128 звернень вирішено позитивно, по решті – дано роз’яснення. Звернення переважно стосувалися призначення субсидії та затримки соціальних виплат одиноким матерям.
На телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації надійшло 1 звернення. Було дано роз’яснення.
Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», плану Кабінету Міністрів України щодо організації виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державного самоврядування» райдержадміністрацією, її структурними підрозділами протягом 2016 року проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань та усунення причин виникнення звернень.
У І півріччі 2016 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 276 звернень, що більше на 150 звернень ніж у 2015 році (126). Листів – 262 (2015 – 109), на особистому прийомі побувало 14 відвідувачів (2015 – 17).
З 276 звернень позитивно вирішено 134 звернення.
Від інвалідів війни, учасників війни звернень не надходило, учасників бойових дій (учасників АТО) 12 звернень, інвалідів І групи – 8 звернень, інвалідів ІІ групи – 4 звернення, дітей війни – 0, багатодітних сімей – 5, ветеранів праці, пенсіонерів – 21.
Індивідуальних звернень надійшло – 266 (2015 - 118), колективних – 4 (2015 - 6), без підпису – 6 (2015 - 2).
Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 276 різних питань: 72 з яких стосувалась охорони здоров’я (2015 - 35); 26 – соціального захисту населення (2015 - 25), це виділення матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем. За рішенням комісії згідно з розпорядженням голови районної державної адміністрації у І півріччі 2016 року громадянам надано 44400 гривень матеріальної допомоги.
З питань аграрної політики та земельних відносин надійшло 7 звернень (2015 - 14). Порушені питання стосувалися власності на землю.
З питань роботи комунального господарства надійшло 5 звернень (2015 - 14), які стосувалися ремонту місцевих доріг, електропостачання.
З питання виплати заробітної плати надійшло 2 звернення (2015 - 7).
172 звернення надіслано на адресу вищестоящих органів (2015 - 36).
За звітний період до 15 днів розглянуто 251 звернення, до 30 днів – 20 звернень, на виконанні перебуває 5 звернень.
Приділяється особлива увага вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях мешканців району на Урядову «гарячу лінію» та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.
Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», плану Кабінету Міністрів України щодо організації виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державного самоврядування» райдержадміністрацією, її структурними підрозділами протягом 2014 року проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань та усунення причин виникнення звернень.
У 2014 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 276 звернень, що більше на 27 звернень ніж у 2013 році (249), листів – 255 (2013 – 220), на особистому прийомі побував 21 відвідувач (2013 – 29).
Найбільша кількість звернень надійшла за відповідний період по Бобровицькій міській раді – 126, Кобижчанській – 25, Новобасанській – 14, Старобасанській – 7, Новобиківській сільських радах - 5 звернень.
Від інвалідів та учасників війни, учасників бойових дій звернень надходило – 1, інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 15, дітей війни – 1, багатодітних сімей – 9, ветеранів праці, пенсіонерів – 39.
Індивідуальних звернень надійшло – 238 (2013 - 229), колективних – 14 (2013 - 14), без підпису – 9 (2013 - 4).
Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 276 різних питань: 45 з яких стосувалась охорони здоров’я (2013 - 64); 50 – соціального захисту населення (2013 - 37), це виділення матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем. За рішенням комісії згідно з розпорядженням голови районної державної адміністрації у 2014 році громадянам надано 27 600 гривень матеріальної допомоги.
З питань аграрної політики на земельних відносин надійшло 21 звернення (2013 - 26). Питання стосувалися виплати дотації на утримання молодняка великої рогатої худоби, вирішення земельних конфліктів щодо встановлення фактичних меж земельних ділянок з суміжними, виділення земельного паю.
З питань роботи комунального господарства надійшло 78 звернень (2013 - 33), які стосувались благоустрою території, ремонту місцевих доріг, відсутності електропостачання, забезпечення скрапленим газом у балонах.
З питань виплати заробітної плати надійшло 13 звернень.
137 звернень надіслано на адресу вищестоящих органів (2013 - 107).
За звітний період до 15 днів розглянуто 234 звернення, до 30 днів – 40 звернень, на виконанні перебуває 2 звернення.
Приділяється особлива увага вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях мешканців району на Урядову «гарячу лінію» та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.
Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», плану Кабінету Міністрів України щодо організації виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державного самоврядування» райдержадміністрацією, її структурними підрозділами протягом І півріччя 2014 року проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань та усунення причин виникнення звернень.
За І півріччя 2014 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 86 звернень, що менше на 39 звернень ніж у 2013 році (125).
Бобровицькій міській раді – 36, Кобижчанській – 6, Новобасанській – 9, Козацькій, Старобасанській сільських радах по 3 звернення.
Від інвалідів війни, учасників війни, учасників бойових дій звернень не надходило, інвалідів І групи – 4 звернення, інвалідів ІІ групи – 2 звернення, дітей війни – 0, багатодітних сімей – 3, ветеранів праці, пенсіонерів – 13.
Індивідуальних звернень надійшло – 79 (2013 - 116), колективних – 3 (2013 - 8), без підпису – 4 (2013 - 1).
Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 86 різних питань: 19 з яких стосувалась охорони здоров’я (2013 - 34); 11 – соціального захисту населення (2013 - 24) - це виділення матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем. За рішенням комісії згідно з розпорядженням голови районної державної адміністрації у І півріччі 2014 року громадянам надано 9 100 гривень матеріальної допомоги.
З питань аграрної політики на земельних відносин надійшло 14 звернень (2013 - 16). Питання стосувалися виплати дотації на утримання молодняка великої рогатої худоби та виділення земельного паю.
З питань роботи комунального господарства надійшло 9 звернень (2013 - 22), які стосувались благоустрою території, ремонту місцевих доріг, електропостачання та забезпечення мешканців району скрапленим газом у балонах.
З питання виплати заробітної плати надійшло 7 звернень, 2 з них – анонімні та 3 звернення щодо працевлаштування.
41 звернення надіслане на адресу вищестоящих органів (2013 - 47).
За звітний період до 15 днів розглянуто 71 звернення, до 30 днів – 7 звернень, на виконанні перебуває 8 звернень.
Приділяється особлива увага вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях мешканців району на Урядову «гарячу лінію» та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.
Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», плану Кабінету Міністрів України щодо організації виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державного самоврядування» райдержадміністрацією, її структурними підрозділами протягом І кварталу 2014 року проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань та усунення причин виникнення звернень.
За І квартал 2014 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 46 звернень, що менше на 30 звернень ніж у 2013 році (76).
Від інвалідів війни, учасників війни, учасників бойових дій, дітей війни звернень не надходило, інвалідів І групи – 2 звернення, інвалідів ІІ групи – 2 звернення, багатодітних сімей – 2, пенсіонерів – 6.
Індивідуальних звернень надійшло – 43 (2013 - 70), колективних – 1 (2013 - 5), без підпису – 2 (2013 - 1).
Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 46 різних питань: 14 з яких стосувалась охорони здоров’я (2013 - 22); 6 – соціального захисту населення (2013 - 6) - це виділення матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем. За рішенням комісії згідно з розпорядженням голови районної державної адміністрації у І кварталі 2014 року громадянам надано 5 800 гривень матеріальної допомоги.
З питань аграрної політики на земельних відносин надійшло 7 звернень (2013 - 13). Питання стосувалися виплати дотації на утримання молодняка великої рогатої худоби та виділення земельного паю.
З питань роботи комунального господарства надійшло 5 звернень (2013 - 12), які стосувались благоустрою території, ремонту місцевих доріг, електропостачання.
З питання виплати заробітної плати надійшло 3 звернення, 2 з них – анонімні та 1 звернення щодо працевлаштування.
24 звернення надіслані на адресу вищестоящих органів (2013 - 29).
За звітний період до 15 днів розглянуто 41 звернення, до 30 днів – 2 звернення, на виконанні перебуває 3 звернення.
Приділяється особлива увага вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях мешканців району на Урядову «гарячу лінію» та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.
Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», плану Кабінету Міністрів України щодо організації виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державного самоврядування» райдержадміністрацією, її структурними підрозділами протягом 2013 року проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань та усунення причин виникнення звернень.
Всього на адресу районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування у 2013 році надійшло 2730 звернень (2012 - 3102), що менше на 372 звернення.
У 2013 році на адресу районної державної адміністрації надійшло 249 звернень, що менше на 6 звернень, ніж у 2012 році (255), листів – 220 (2012 – 238), на особистому прийомі побували 29 відвідувачів (2012 – 17).
Приділяється особлива увага вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях мешканців району на Урядову «гарячу лінію» та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.
Найбільша кількість звернень надійшла за відповідний період по Бобровицькій міській раді – 107, Кобижчанській – 19, Новобасанській – 14, Марковецькій – 13, Новобиківській та Ярославській сільських радах по 10 звернень.
Від інвалідів війни, учасників війни звернень не надходило, учасників бойових дій – 1, інвалідів І групи – 15 звернень, інвалідів ІІ групи – 8 звернень, дітей війни – 3, багатодітних сімей – 6, ветеранів праці, пенсіонерів – 39.
Індивідуальних звернень надійшло – 229 (2012 - 228), колективних – 14 (2012 - 22), без підпису – 4 (2012 - 5).
Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 249 різні питання: 50 з яких стосувалась охорони здоров’я (2012 - 74); 28 – соціального захисту населення (2012 - 56) - це виділення матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем. За рішенням комісії згідно з розпорядженням голови районної державної адміністрації у 2013 році громадянам надано 22 745 гривень матеріальної допомоги.
З питань роботи комунального господарства надійшло 53 звернення (2012 - 37), які стосувались вартості житлово-комунальних послуг, ремонту місцевих доріг, водопостачання, електропостачання, газифікації.
Звернення з питань аграрної політики і земельних відносин (33) стосувались земельних конфліктів та власності на землю (2012 - 49).
107 звернень надіслані на адресу вищестоящих органів (2012 - 86).
За звітний період до 15 днів розглянуто 219 звернень, до 30 днів – 22 звернення, на виконанні перебуває 7 звернень. З 249 звернень позитивно вирішено 87 звернень.
Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.
Реалізуючи вимоги Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» відділи, структурні підрозділи райдержадміністрації спрямовують свою роботу на покращення добробуту громадян, їх соціального захисту, своєчасне вирішення проблем різноманітних сфер життєдіяльності населення.
Питання роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі в райдержадміністрації, виконавчих комітетах міської, сільських рад. Застосовуються різноманітні форми і методи роботи щодо покращення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення, які спрямовані на наближення влади до людей.
Головою районної державної адміністрації Захарченком І.А. у 8 населених пунктах району проведено виїзні дні-приймальні, де звернулось 34 особи.
Вирішуються питання, порушені громадянами і при проведенні «прямих» телефонних зв’язків, по яких звернулось 35 осіб. За 9 місяців 2013 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 178 звернень, що менше на 8 звернень ніж у 2012 році (186), листів – 159 (2012 – 177), на особистому прийомі побували 19 відвідувачів (2012 – 9).
Найбільша кількість звернень надійшла за відповідний період по Бобровицькій міській раді – 74, Кобижчанській – 12, Марковецькій – 11, Новобасанській – 9, Новобиківській – 8, Ярославській – 7 сільських радах.
Від інвалідів війни, учасників війни звернень не надходило, учасників бойових дій – 1, інвалідів І групи – 10 звернень, інвалідів ІІ групи – 7 звернень, дітей війни – 3, багатодітних сімей – 4, ветеранів праці, пенсіонерів – 33.
Індивідуальних звернень надійшло – 166 (2012 - 166), колективних – 10 (2012 - 15), без підпису – 2 (2012 - 5).
Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 178 різних питань: 45 з яких стосувалась охорони здоров’я; 28 – соціального захисту населення (виділення матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем). За рішенням комісії згідно з розпорядженням голови районної державної адміністрації за 9 місяців 2013 року громадянам надано 15 100 гривень матеріальної допомоги.
З питань роботи комунального господарства надійшло 32 звернення (2012 – 27), які стосувались вартості житлово-комунальних послуг та будівництво, ремонт місцевих доріг, водопостачання, електропостачання, газифікації.
Звернення з питань аграрної політики і земельних відносин 26 (2012 – 26) стосувались земельних конфліктів та власності на землю.
Збільшилася кількість звернень, надісланих на адресу вищестоящих органів 67 (2012 - 61).
За звітний період до 15 днів розглянуто 146 звернень, до 30 днів – 30 звернень, на виконанні перебуває 2 звернення.
Особлива увага приділяється вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях на Урядову гарячу лінію та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.
Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», плану Кабінету Міністрів України щодо організації виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» райдержадміністрацією та її структурними підрозділами протягом І півріччя 2013 року проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань, усунення причин виникнення звернень.
У І півріччі 2013 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 125 звернень, що більше на 10 звернень, ніж у 2012 році (115), листів – 118 (2012 – 114), на особистому прийомі побували 7 відвідувачів (2012 – 5).
Найбільша кількість звернень надійшла за відповідний період по Бобровицькій міській раді – 55, Кобижчанській – 10, Новобасанській – 8, Марковецькій – 7, Новобиківській сільських радах – 6.
Від інвалідів війни, учасників війни звернень не надходило, учасників бойових дій – 1, інвалідів І групи – 4 звернення, інвалідів ІІ групи – 4 звернення, дітей війни – 3, багатодітних сімей – 3, ветеранів праці, пенсіонерів – 22.
Індивідуальних звернень надійшло – 116, колективних – 8, без підпису – 1.
Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації, порушено 125 різних питань, з них 34 – стосувалися охорони здоров’я; 24 – соціального захисту населення (виділення матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем). За рішенням комісії згідно з розпорядженням голови районної державної адміністрації за І півріччі 2013 року громадянам надано 10 700 гривень матеріальної допомоги.
З питань роботи комунального господарства надійшло 22 звернення (2012 – 17), які стосувались вартості житлово-комунальних послуг та будівництва, ремонту місцевих доріг, водопостачання, електропостачання.
Звернення з питань аграрної політики і земельних відносин (16; 2012 – 18) стосувались земельних конфліктів.
Питання приватизації, інших операцій з житлом порушено у 3 зверненнях, покращання житлових умов – в 1 зверненні (2012 – 4 звернення щодо покращання житлових умов).
Збільшилася кількість звернень з 42 до 47, надісланих на адресу вищестоящих органів.
За звітний період до 15 днів розглянуто 92 звернення, до 30 днів – 24 звернення, на виконанні перебуває 9 звернень.
Приділяється особлива увага вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях мешканців району на Урядову «гарячу лінію» та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.
Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, удосконалення та проведення «прямих телефонних ліній» для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивної, неупередженої і вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях, та фактичного поновлення порушених прав та інтересів громадян.
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», плану Кабінету Міністрів України щодо організації виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державного самоврядування» райдержадміністрацією та її структурними підрозділами протягом І кварталу 2013 року проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань, усунення причин виникнення звернень.
У І кварталі 2013 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 65 звернень (2012 – 76), що менше на 11 звернень, листів надійшло 58 (2012 – 72), на особистому прийомі побувало 7 відвідувачів (2012 – 4).
Найбільше звернень надійшло за відповідний період по Бобровицькій міській раді – 29, Кобижчанській – 7, Новобасанській, Новобиківській – 5.
Від інвалідів війни, учасників бойових дій, учасників війни звернень не надходило, інвалідів І групи – 3 звернення, інвалідів ІІ групи – 2 звернення, дітей війни – 2, багатодітних сімей – 1, ветеранів праці, пенсіонерів – 11.
Індивідуальних звернень надійшло – 60, колективних – 5, без підпису – 0.
Всього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 67 різних питань, переважна більшість яких стосувалась охорони здоров’я - 15; соціального захисту населення – 12 (виділення матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем). Розпорядженням голови районної державної адміністрації за І квартал 2013 року надано 3 200 гривень матеріальної допомоги громадянам.
З питань роботи комунального господарства надійшло 11 звернень (2012 – 12). Це були в основному питання вартості житлово-комунальних послуг та будівництво, ремонт місцевих доріг.
Звернення з питань аграрної політики і земельних відносин 10 (2012 – 13). Звернення стосувались земельних конфліктів.
Питання покращання житлових умов порушувались у 4 зверненнях (2012). Щодо приватизації, інших операцій з житлом у 2013 році порушено у 3 зверненнях.
Зменшилася кількість звернень, надісланих на адресу вищестоящих органів з 29 до 22.
За звітний період до 15 днів розглянуто 53 звернень, до 30 днів – 8 звернень, на виконанні перебуває 2 звернення.
Приділяється особлива увага вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях мешканців району на Урядову «гарячу лінію» та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.
Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.
Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування району, керівниками районних управлінь і відділів центральних органів виконавчої влади району проводиться відповідна робота щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян.
Питання роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі в райдержадміністрації, виконавчих комітетах міської, сільських рад. Застосовуються різноманітні форми і методи роботи щодо покращення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення, які спрямовані на наближення влади до людей.
Всього на адресу районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування у 2012 році надійшло 3102 звернень (2011 - 3639), що менше на 537 звернень.
На адресу районної державної адміністрації надійшло 255 звернень (2011 - 318) , що менше на 63 звернення, листів надійшло 238 (2011 - 255), на особистому прийомі побували 17 осіб (2011 - 63).
Приділяється особлива увага вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях мешканців району на Урядову «гарячу лінію» та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.
Найбільша кількість звернень надійшла за відповідний період по Бобровицькій міській раді – 103, Кобижчанській – 19, Ярославській, Новобиківській – 9, Старобасанській – 7, Вороньківській, Марковецькій – 6.
Від інвалідів війни, учасників бойових дій, учасників війни – 4 звернення, інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 21 звернення, «дітей війни» – 5, багатодітних сімей – 11, ветеранів праці, пенсіонерів – 30 звернень.
Індивідуальних звернень надійшло – 228 (2011 – 284), колективних – 22 (2011 – 35), без підпису – 5 (2011 – 2). Зареєстровано повторних звернень за відповідний період 27 звернень (2011 – 42).
Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 255 різних питань, переважна більшість яких стосувалась охорони здоров’я – 74 (2011 – 30); соціального захисту населення – 56 (2011 – 32) – виділення матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем. Розпорядженнями голови районної державної адміністрації за 2012 рік надано 22450 гривень матеріальної допомоги громадянам.
Надійшло 49 звернень з питань аграрної політики і земельних відносин (2011 – 58). Питання стосувались приватизації земельних ділянок, отримання державних актів на землю, виділення земельних ділянок для ведення ОСГ, вирішення земельних конфліктів.
З питань роботи комунального господарства надійшло 37 (2011 – 26) звернень. Це в основному питання вартості житлово-комунальних послуг, газифікації, електропостачання будинків та ремонту місцевих доріг.
Незначною мірою зменшилась кількість звернень, надісланих на адресу вищестоящих органів 86 (2011 – 89). Звернення, що надходять на адресу районної державної адміністрації перебувають на постійному контролі до своєчасного і повного їх вирішення.
За відповідний період до 15 днів розглянуто 167 звернень, до 30 днів – 86 звернень, на виконанні перебуває – 2 звернення.
Забезпечення законності та охорони правопорядку порушувались у 3 зверненнях (2011 - 1).
З питань діяльності місцевих органів виконавчої влади звернулася 1 особа (2011 - 9), щодо діяльності органів місцевого самоврядування звернулося 4 особи (2011 - 1).
Із загальної кількості звернень 86 вирішено позитивно, по 159 дано роз’яснення, відмовлено – 8, 2 звернення перебуває на виконанні.
Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивна, неупереджена і вчасна перевірка фактів, викладених у зверненнях та фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.
На виконання Указів Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та № 110/2008 «Про притягнення посадових осіб до відповідальності за незадовільний стан роботи зі зверненнями громадян» районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування району за відповідний період вживалися заходи щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян.
За 9 місяців 2012 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 186 звернень (2011 – 227), що менше на 41 звернення, листів – 183 (2011 – 178), на особистому прийомі побували 9 відвідувачів (2011 – 49).
Найбільша кількість звернень надійшла за відповідний період по Бобровицькій міській раді – 72, Кобижчанській – 16, Ярославській – 9, Вороньківській, Старобасанській – 6, Новобиківській – 5.
Від інвалідів війни, учасників бойових дій, учасників війни – 4 звернення, інвалідів ІІ групи – 10 звернень, інвалідів І групи – 6, дітей війни – 5, багатодітних сімей – 7, ветеранів праці, пенсіонерів – 31 звернення.
Індивідуальних звернень надійшло – 166 (2011 – 201), колективних – 15 (2011 – 25), без підпису – 5 (2011 – 1). Зареєстровано повторних звернень за відповідний період 21 звернення (2011 – 31).
Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порушено 186 різних питань, переважна більшість яких стосувалась охорони здоров’я – 57 (2011 – 30); соціального захисту населення – 25 (2011 – 32) – виділення матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем. Розпорядженнями голови районної державної адміністрації за 9 місяців 2012 році надано 16750 гривень матеріальної допомоги громадянам.
Надійшло 26 звернень з питань аграрної політики і земельних відносин (2011 – 26). Питання стосувались приватизації земельних ділянок, отримання державних актів на землю, вирішення земельних конфліктів.
З питань роботи комунального господарства надійшло 27 (2011 – 24) звернень. Це в основному питання вартості житлово-комунальних послуг, газифікації, електропостачання будинків та ремонту місцевих доріг.
Незначною мірою збільшилась кількість звернень, надісланих на адресу вищестоящих органів 61 (2011 – 60). Звернення, що надходять на адресу районної державної адміністрації перебувають на постійному контролі до своєчасного і повного їх вирішення.
За відповідний період до 15 днів розглянуто 126 звернень, до 30 днів – 49 звернення, на виконанні перебуває – 11 звернень.
Особлива увага приділяється вирішенню проблем, що порушуються у зверненнях пільгових категорій громадян, а також у зверненнях на Урядову «гарячу лінію» та телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації.
Звернення, що надходять на адресу районної державної адміністрації, перебувають на постійному контролі до своєчасного і повного їх вирішення.
Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі будуть суттєво посилені вимоги та контроль за зверненнями громадян.
На виконання Указів Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та № 110/2008 «Про притягнення посадових осіб до відповідальності за незадовільний стан роботи зі зверненнями громадян» районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування постійно вживаються заходи щодо вдосконалення зазначеної роботи.
У І кварталі 2012 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 76 звернень (2011 – 61), що більше на 15 звернень, листів надійшло 72 (2011 – 49), на особистому прийомі побували 4 відвідувачі (2011 – 12).
Від інвалідів війни, учасників бойових дій, учасників війни - 3 звернення, інвалідів ІІ групи – 5 звернень, інвалідів І групи – 3 звернення, дітей війни – 1, багатодітних сімей – 4, ветеранів праці, пенсіонерів – 14.
Індивідуальних звернень надійшло – 70, колективних – 5, без підпису – 1.
Усього у зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації, порушено 76 різних питань, переважна більшість яких стосувалась охорони здоров’я – 22; соціального захисту населення – 6 (виділення матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем). Згідно з розпорядженнями голови районної державної адміністрації громадянам за І квартал 2012 року надано 4800 гривень матеріальної допомоги.
У зверненнях з питань аграрної політики і земельних відносин (13, 2011 – 7) порушувались питання щодо отримання державних актів та вирішення земельних конфліктів.
З питань роботи комунального господарства надійшло 12 звернень (2011 – 2), які в основному стосувалися вартості житлово-комунальних послуг.
Питання покращання житлових умов порушувались у 4 зверненнях (2011 – 5).
Збільшилася кількість звернень, надісланих на адресу вищестоящих органів з 8 до 29.
За звітний період до 15 днів розглянуто 50 звернень, до 30 днів – 11 звернень, на виконанні перебуває 15 звернень.
Звернення, що надходять на адресу районної державної адміністрації, перебувають на постійному контролі до своєчасного і повного їх вирішення.
Районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування і надалі будуть посилюватися вимоги та контроль за роботою зі зверненнями громадян.