19 січня 2015
Постійно забезпечується реалізація конституційних прав громадян на письмові звернення та особистий прийом. Станом на 1 жовтня 2018 року виконано 236 запитів.
Тематика соціально-правових запитів, що виконуються архівним відділом – про приватизацію та виділення земельних ділянок, надання дозволів на розробку проектів землеустрою, квартирний облік, перейменування вулиць, реорганізацію колективних господарств, підтвердження трудового стажу, членство в колгоспах, історії створення установ, про порядок ліквідації підприємств та установ району тощо.
Надання документаційної інформації за запитами органів державної влади, органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб здійснюється шляхом складання і надсилання інформаційного документа будь-якого виду, за запитами фізичних осіб – видавання або надсилання архівної довідки, архівних копій та архівних витягів.
Відповідно до ст.20 Закону України «Про звернення громадян» письмові звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх реєстрації.
Запити народних депутатів України та депутатів місцевих рад, органів державної влади, правоохоронних, судових органів та прокуратури розглядаються в терміни, встановлені чинним законодавством.
Якщо в місячний термін вирішити питання неможливо, то начальник архівного відділу термін його вирішення може продовжити до 45 календарних днів з обов’язковим повідомленням заявника.
Постійно забезпечується реалізація конституційних прав громадян на письмові звернення та особистий прийом. Станом на 1 травня 2018 року виконано 100 запитів.
Тематика соціально-правових запитів, що виконуються архівним відділом – про приватизацію та виділення земельних ділянок, надання дозволів на розробку проектів землеустрою, квартирний облік, перейменування вулиць, реорганізацію колективних господарств, підтвердження трудового стажу, членство в колгоспах, історії створення установ, про порядок ліквідації підприємств та установ району тощо.
Надання документаційної інформації за запитами органів державної влади, органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб здійснюється шляхом складання і надсилання інформаційного документа будь-якого виду, за запитами фізичних осіб – видавання або надсилання архівної довідки, архівних копій та архівних витягів.
Відповідно до ст.20 Закону України «Про звернення громадян» письмові звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх реєстрації.
Запити народних депутатів України та депутатів місцевих рад, органів державної влади, правоохоронних, судових органів та прокуратури розглядаються в терміни, встановлені чинним законодавством.
Якщо в місячний термін вирішити питання неможливо, то начальник архівного відділу термін його вирішення може продовжити до 45 календарних днів з обов’язковим повідомленням заявника.
Звернення громадян у 2017 році
Постійно забезпечується реалізація конституційних прав громадян на письмові звернення та особистий прийом. Станом на 1 червня 2017 року виконано 126 запити.
Тематика соціально-правових запитів, що виконуються архівним відділом – про приватизацію та виділення земельних ділянок, надання дозволів на розробку проектів землеустрою, квартирний облік, перейменування вулиць, реорганізацію колективних господарств, підтвердження трудового стажу, членство в колгоспах, історії створення установ, про порядок ліквідації підприємств та установ району тощо.
Надання документаційної інформації за запитами органів державної влади, органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб здійснюється шляхом складання і надсилання інформаційного документа будь-якого виду, за запитами фізичних осіб – видавання або надсилання архівної довідки, архівних копій та архівних витягів.
Відповідно до ст.20 Закону України «Про звернення громадян» письмові звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх реєстрації.
Запити народних депутатів України та депутатів місцевих рад, органів державної влади, правоохоронних, судових органів та прокуратури розглядаються в терміни, встановлені чинним законодавством.
Якщо в місячний термін вирішити питання неможливо, то начальник архівного відділу термін його вирішення може продовжити до 45 календарних днів з обов’язковим повідомленням заявника.
Звернення громадян у 2016 році
Постійно забезпечується реалізація конституційних прав громадян на письмові звернення та особистий прийом. Станом на 1 грудня 2016 року виконано 204 запити. Тематика соціально-правових запитів, що виконуються архівним відділом – про приватизацію та виділення земельних ділянок, надання дозволів на розробку проектів землеустрою, квартирний облік, депутатську діяльність, перейменування вулиць, реорганізацію колективних господарств, підтвердження трудового стажу, членство в колгоспах, історії створення установ, про порядок ліквідації підприємств та установ району тощо. Надання документаційної інформації за запитами органів державної влади, органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб здійснюється шляхом складання і надсилання інформаційного документа будь-якого виду, за запитами фізичних осіб – видавання або надсилання архівної довідки, архівних копій та архівних витягів. Відповідно до ст.20 Закону України «Про звернення громадян» письмові звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх реєстрації.
Запити народних депутатів України та депутатів місцевих рад, органів державної влади, правоохоронних, судових органів та прокуратури розглядаються в терміни, встановлені чинним законодавством.
Якщо в місячний термін вирішити питання неможливо, то начальник архівного відділу термін його вирішення може продовжити до 45 календарних днів з обов’язковим повідомленням заявника.
Постійно забезпечується реалізація конституційних прав громадян на письмові звернення та особистий прийом. Станом на 1 вересня 2016 року виконано 164 запити.
Тематика соціально-правових запитів, що виконуються архівним відділом – про приватизацію та виділення земельних ділянок, надання дозволів на розробку проектів землеустрою, квартирний облік, депутатську діяльність, перейменування вулиць, реорганізацію колективних господарств, підтвердження трудового стажу, членство в колгоспах, історії створення установ, про порядок ліквідації підприємств та установ району тощо.
Надання документаційної інформації за запитами органів державної влади, органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб здійснюється шляхом складання і надсилання інформаційного документа будь-якого виду, за запитами фізичних осіб – видавання або надсилання архівної довідки, архівних копій та архівних витягів.
Відповідно до ст.20 Закону України «Про звернення громадян» письмові звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх реєстрації.
Запити народних депутатів України та депутатів місцевих рад, органів державної влади, правоохоронних, судових органів та прокуратури розглядаються в терміни, встановлені чинним законодавством.
Якщо в місячний термін вирішити питання неможливо, то начальник архівного відділу термін його вирішення може продовжити до 45 календарних днів з обов’язковим повідомленням заявника.
Звернення громадян у 2015 році
Постійно забезпечується реалізація конституційних прав громадян на письмові звернення та особистий прийом. Станом на 1 жовтня 2015 року видано 142 довідки.
Тематика соціально-правових запитів, що виконуються архівним відділом – про приватизацію та виділення земельних ділянок, квартирний облік, депутатську діяльність, перейменування вулиць, реорганізацію колективних господарств, підтвердження трудового стажу, членство в колгоспах, історії створення установ, про порядок ліквідації підприємств та установ району тощо.
Надання документаційної інформації за запитами органів державної влади, органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб здійснюється шляхом складання і надсилання інформаційного документа будь-якого виду, за запитами фізичних осіб – видавання або надсилання архівної довідки, архівних копій та архівних витягів.
Відповідно до ст.20 Закону України «Про звернення громадян» письмові звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх реєстрації.
Запити народних депутатів України та депутатів місцевих рад, органів державної влади, правоохоронних, судових органів та прокуратури розглядаються в терміни, встановлені чинним законодавством.
Якщо в місячний термін вирішити питання неможливо, то начальник архівного відділу термін його вирішення може продовжити до 45 календарних днів з обов’язковим повідомленням заявника.
Протягом 2014 року до архівного відділу надійшло 173 запити за такою тематикою:
- приватизації земельних ділянок – 42
- надання дозволу на виготовлення технічних документів та державних актів на земельні ділянки - 51
- виділення земельних ділянок – 26
- квартирного обліку – 4
- депутатської діяльності – 5
- перейменування вулиць – 16
- реорганізації колективних господарств – 3
- підтвердження трудового стажу - 21
- про порядок ліквідації підприємств та установ району - 5.
Переважали запити, що стосувалися земельних питань.